⚠ Dikkat! Aşırı İma İçerir.

in #tr7 years ago

Mutlu günler millet. 🤗

Bu güzel günde, böyle bi havada evde pinekleyenler el kaldırabilir mi? 🙋😅

20180213_151540.jpg

Bu resim 2 gün öncesine ait. O zamanlar sevgili eşim @by-yesilbag kaç kilo olduğundan bi haber tabi. Gelsin gofretler, gitsin tatlılar. 😊

Dün itibariyle sıkı bi rejime başladı kendileri. Rejim derken öyle bildiğimiz rejimlerden değil, bizim ki yiyerek zayıflama versiyonu. 😂
Aşırı yağlı, hamur işi, kızartma ve tatlılardan uzak durarak kilo verebilen birisi olaraktan, 1 haftalığına keyif sürmeden çay faslı yaşıycaz.😒

Evde sıkılmaya başladık daha ilk günden. Nereye gitsek diye düşünürken, gittiğimiz yerde sürekli bişey yeme ihtiyacı hissedeceğimizden, gitmekten vazgeçtik. 😒

Bu iş de en çok benim canımı sıkacak. Zaten evlilik yıl dönümümüzü bomboş geçirdik, bari biraz gezsek.. Ama nerdee..😅

20180213_135636-1.jpg

Evlilik yıl dönümü demişken. .
Beyefendiden bişey göremediğim için olsa gerek, sürekli onun gözüne sokar gibi bişeyler yapasım geliyo. Hediyeler, süprizler falan.😂

Bende çareyi ikimize birden bişey almakta buldum. Ve bu resimli kupaları aldım. 😊

Bu arada Vodafone kullananlar bilir, haftalık hediyeleri olduğunu. Çarkı çevirdim, süpriz çıktı. Süprizde de sosyopix diye bi siteden indirim kazandığımı gördüm. Fırsat bu ya, hemen değerlendirdim.😄

Teşekkürler Vodafone! 😌

Bunu gördüğünde eşimin verdiği tepki çok hoşuma gitti. O da bişeyler yapsa da ben de böyle tepkiler versem. 😂
İlgiliye duyurulur! 😻

Şaka bi yana, varlığı tek başına dünyaya bedel zaten.. ❤
Allah herkese sevdikleriyle mutlu bi ömür nasip etsin..

Kalın Sağlıcakla 👋

Sort:  

Pazartesi günü sevgili eşine söyle bize gelmesin 😂😂 yada gelsin görelim bakalım nasıl diyet yapıyor 🤣

Gelmiycek zaten büyük ihtimalle 😂😂

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 57307.38
ETH 2434.94
USDT 1.00
SBD 2.32