Steemit'te Başarılı Olmanıza Katkıda Bulunacak 5 İpucu!

in #tr6 years ago (edited)

ipucu-steemit-min.jpg

Aslında bu tarz konular çok, çoğu kez bende denk geldim, okudum, aaa demek böyle yaparsam daha iyi olacak dedim. Ama aşağıda bahsedilen konuların önemi tekrar tekrar vurgulanmalı bence, çünkü başarıya ulaşmak için dikkat etmemiz gereken şey, belki de önemsiz dediğimiz şeylerdir...

1 - Oylama Gücü (Voting Power):

Çoğu yazılan konumarda Voting Power seviyemizin %80'nin altına düşürmememiz gerektiğinden bahsedilmektedir. Bende bu konuya katılıyorum. %100'lük bir Voting Power gücü ile yapılan 10 oylama sonucu bu seviye %80'e düşer ve tekrar %100'e ulaşmak için 1 gün beklemek zorundasınız. Burada %80 denmesi oy gücünüzü bu seviyeler arasında verimli kullanabilmenizden kaynaklanmaktadır.

2 - Paylaşımlarınızın Kalitesi ve Sıklığı

Günde 4 paylaşım üstüne çıkmamanız tavsiye edilir. Sürekli olarak steemitte paylaşım yapmanız size olumsuz etkileri olabilir. Bunun sebebi, sistemin sizi spam yapıyor olarak algılaması, diğer kullanıcıların bundan rahatsızlık duyması, yaptığınız paylaşımların kalitesiz olması sayılabilir.
O yüzden günde en fazla 3-4 kaliteli paylaşım idealdir... Steemit'te değerli olan içerik başlıklarına bakacak olursak:
Kaliteli İçerik Kategorilerine Örnekler:
Kreasyonlarınız (uygulama, web sitesi, çizimler, video kayıtları).
Sağlık, psikoloji, yaşam dersleri hakkında makaleler ve eğitim.
bu konulara yönelip, güzel içerikler hazırlayabilirsiniz...

3 -Yorumlar

Yorum konusu gözden kaçan bir faktördür. Birçok insan yeterince yorum yapmaz veya yapmak istemez. Bu çok büyük bir hata! Yorumlama muhtemelen SteemIt üzerinde başarı için ikinci en önemli faktördür.
Yorum yapmak size, size yeni takipçiler, yeni arkadaşlar ve memnuniyet getirecektir. Bundan sonra yorum yapma fırsatını asla atlamayın. Uzun veya kısa bir yorum olup olmadığı, yorumun kalitesinin ne olduğu önemli değil. Eğlenceli, esprili yorum yapmaktan çekinmeyin ve bazen yorumlarda birine yardımcı olmak ya da ilginç bir tartışma başlatmak sizin için çok faydalı olabilir ;)

4 - Yayın Zamanı

Aslında bu ne kadar önemli bir konu tartışılır ama okuduğum bazı bilgilerde bu konuya da değinilmiş. Örneğin Steemit'te hafta sonu daha az aktivite olduğu söyleniyor ya da Pazartesi-Perşembe günlerinin daha aktif günler olduğu söylenmekte. Sizlerde hazırladığınız ve çok beğendiğiniz içeriklerinizi bu duruma göre düşünüp en uygun zamanlarda yayınlamanız iyi olacaktır.

5 - Altbilgi

Bence diğer önemli olan ve göz ardı edilen konulardan biri de, yayınınızın altına oylama, yorum yapma, takip etme ve yeniden göndermeyi hatırlatan orijinal bir alt bilgi eklemektir. Bu sadece bir not olabilir, görsellerden hazırladığınız bir logo olabilir, imza olabilir... Ama kesin ekleyin bence, yararını görürsünüz...

Thank you for visiting my post
Please Follow And Up Vote
@bym
steemit-bym-min.jpg

Sort:  

Teşekkürler üstad, daha önce de böyle yazılar görmüştüm ama yine de hatırlatman için teşekkürler.

Yorumunuz için ben teşekkür ederim.

You got a 3.62% upvote from @emperorofnaps courtesy of @bym!

Want to promote your posts too? Send 0.05+ SBD or STEEM to @emperorofnaps to receive a share of a full upvote every 2.4 hours...Then go relax and take a nap!

o zmn böyle bir çalışmanın altına yorum yapmamak olmaz :) güzel bir çalışma olmuş dostum.

Teşekkür ederim. Sizde kısa zamanda güzel gelişim göstermişsiniz.
Umarım daha da güzel olacak, bol şans ;)

inşallah öyle olur henüz yeni yeni öğreniyorum burayı :)

bazı şeylerin altı sıklıkla çizilmeli.. kalemine sağlık.. belki bizim onlarca kez okuyup, bildiğimiz bilgiler ama yeni kullanıcılar için cevher olan bir yazı.. :))

Elimden geldiğince yeni kullanıcıların faydalanabileceği bilgiler paylaşmaya çalışıyorum.
Yorumunuz için teşekkür ederim. ;)

Thank you so much for using our service! You were protected from up to 40% losses!

Help us grow by delegating to us! 100sp, 500SP, 1000SP, ANY SP

You just received 34.63% upvote from @onlyprofitbot courtesy of @bym!

Ben de çok kez okudum ama genelde içimden geldiği gibi davranıyorum :)

Olur hocam, belki de en iyisi tecrübe edip kendine doğru yolu bulmaktır ;)

We recommended this post here.

We are Discover Steem, if you like our work consider giving us an upvote. :) If you don't wish to receive recommendations under your posts, reply with STOP.

Güzel bilgiler için teşekkür ederim. Yazılarımın sonuna not yazmıyordum, sayenizde yazacağım.😃

Bir de oy gücümü yükseltmeye çalışmaya çalışacağım, biraz zor ama çünkü yorum yapmayı ve beğenmeyi seviyorum. Hergün düzenli arkadaşlarımı ziyaret ediyorum, postuma yorum atanlara muhakkak dönüş yapıyorum. Bu yüzden zor yükselebilir 😄

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59304.77
ETH 2534.68
USDT 1.00
SBD 2.41