Steemit'li Günler [Cointurk 16. Projesi]

in #tr7 years ago

yol sec 3.jpg

Steemit benim için ilk olarak bir hobi aslında... Normalde işim haricinde sosyal medyayı aktif olarak kullanan biri değilimdir. Ama bu platform Steemit olunca durum biraz farklı.
Çünkü burada işler biraz farklı yürüyor. Burada kaliteli paylaşımlar değerli ve bu tarz içerikler diğer kullanıcılar tarafından beğeni kazanıyor.
Bu yüzden Steemit'i seviyorum ve bu platformda vakit geçirmekten hoşlanıyorum.
Burası seni kaliteli içerikler üretmeye zorluyor, araştırıyorsun, öğreniyorsun.
Bu arada bu platforda bulunan kullanıcılar da diğer sosyal medya mecralarındakinden çok farklı, yardımsever, vefalı ;)
İyi ki Steemit'i farketmişim. Benim Steemit'li günlerim çok keyifli geçiyor.
Herkese bu yolda bol şans diliyorum.

Sort:  

Paylaşımlarını takip ediyorum ve beğeniyorum. Başarılar...

Teşekkür ederim. Size de başarılar diliyorum...

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 55400.25
ETH 2294.55
USDT 1.00
SBD 2.33