Steemit İnsana Neler Neler Öğretiyor!

in #tr6 years ago (edited)

Hemen hemen çoğumuz steemit ile tanıştığımızdan bu yana kendimizi geliştirmek ve bu platformda iyi yerlere gelebilmek için çabalıyoruz. Bunun sonucunda yeni şeyler öğrenmeye de başlıyoruz.

Ben kendi bloğumda ara sıra 3ds max ile yaptığım çalışmaları paylaşıyorum. Bir yandan da yeni neler yapabilirim diye araştırmalar yapıyorum. İlgi alanım genelde 3d modelleme, grafik tasarım olduğu için photoshop ile ilgilenmeye karar verdim. Bu ilgi uzun soluklu olur mu bilemem ama duruma bakacağım artık :) ve ufaktan ufaktan photoshop öğrenmeye başladım.
#art, #design gibi kategorilerde güzel grafik tasarım paylaşımları mevcut...

Örnek Çalışma 1:
İnternette bulduğum bir çocuk görsellerinin vektör çalışmasını yaptım. Biliyorum baya amatör olmuş ama dedim ya, yeni yeni öğreniyorum :)
1a.jpg
Görsel Kaynak Link
Bir diğeri:
kd27.jpg
Görsel Kaynak Link

Dediğim gibi yavaş yavaş öğrenmeye devam ediyorum...
Sonra dedim neden Steemit'te ki bazı kullanıcıların fotoğraflarını da çizmiyorum :)
Örnek Çalışma 2:
min-min-min.jpg

Amatörlük akıyor üzerimden farkındayım... Ama zamanla daha iyi olacak, en azından öyle umuyorum...
Bunlara benzer bir kaç çalışma daha hazırladım...
Fakat son olarak bir anne ve kızı eklemek istiyorum. Umarım beğenir :)
nn0xsg9ecu-min.jpg
@baycan Anneler Günü Mesajım konusundan...
deneme1-2-3-min.jpg

Sizce nasıl? Devam edeyim mi? Yoksa bu konuyu burada bırakayım mı 😂 ?

Thank you for visiting my post
Please Follow And Up Vote
@bym
steemit-bym-min.jpg
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Sort:  

Ne hoş bir süpriz olmuş.emeğine sağlik.Ben çok beğendim:)

Teşekkür ederim, begenmenize sevindim...

Bugün aldığım en güzel hediye diyebilirim . Hediye gibi bir post olmuş . Çooook beğendim ve mutlu oldum. Jestiniz için çok teşekkür ederim. Devamı gelmeli. Emeğinize sağlık hocam.

Ben teşekkür ederim. Beğendiğiniz için mutlu oldum... 🙂

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 5 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

Desteğiniz için teşekkür ederim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63425.40
ETH 3253.95
USDT 1.00
SBD 3.88