You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dalyan - MUĞLA

in #tr7 years ago

Gerçekten harika bir paylaşım olmuş. Fotoğraflara zaten bir şey diyemiyorum :) Çok güzel yerler.
etiketlerinize trliste etiketinide ekleyin bence.
#trliste ye girebilecek paylaşımlarınız var bu etiketi kullanın.
Paylaşım için tekrar teşekkürler...

Sort:  

Güzel yorumlarınız için ben çok teşekkür ederim. #trliste etiketini buna ekleyebilir miyim yoksa bundan sonrakilere mi eklemeliyim ?

bence bir etiketi silin ve buraya ekleyin. life i silebilirsiniz...

Tamamdır. Yani yaptım da tamam değil mi ? :))

Evet, olmuş. Umarım yazınız seçilir. Ama dediğim gibi bu tarz paylaşımlar yapıtığınız da mutlaka #tr ve #trliste yi ekleyin. Ben yazılarınızı çok beğeniyorum. Ayrıca bu Dalyan da ki Kamp alanı tam olarak nerede bir internet sitesi var mı? Googleden baktım: http://www.dalyancamping.net/ burası mı acaba? Tebrikler tekrardan.

Evet adresiniz doğru. Dalyan nehir kenarında, mekanın konumu görüntüsü çok güzel. Ama dediğim gibi sahibi hakkında pek olumlu yorum yapamayacağım. Yatak takımları ve evlerin içindeki uçan karıncalar biraz sıkıntı yarattı bizim hanımlarda. Belki de tam hazır olmadıklarından kaynaklı olabilir. Biz dolaşırken başka yerlerde vardı. Hatta biraz daha lüks olsun isterseniz çok güzel villalar vardı. Biz önceki gidişimizde villada kalmıştık yine başka bir ekip olarak. Çok daha rahat ve temizdi doğrusu...

Anladım. Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim ;)

Rica ederim ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 65670.18
ETH 2575.33
USDT 1.00
SBD 2.65