You are viewing a single comment's thread from:

RE: Time break / mola

in #tr6 years ago

Selam kendisinden yaşlılara genç diyen kız :)
Valla sana imrendim. Bence bu aşamadan sonra güzel fotoğraflar paylaşacağını düşünüyorum. Fotoğraf paylaşırken; photo, photography gibi etiketleri kullanmayı unutma. Bu adreste ki https://steemit.com/tags etiketleri inceleyerek, paylaşımlarına uygun etiketleri bulabilirsin. Burada ki liste steemit te ençok kullanılan etiketleri göstermektedir. Umarım faydalı olur.
İyi yolculuklar :)

Sort:  

Ahahah keşke genç hissedebilsem:). Bende öyle düşünüyorum artık bu fotograflar çadır mı olur yılan mı olur bilemiyorum eheheh:). Ben zaten en cok etiket kısmında sorun yasıyorum galiba . Öneriler için çoooook teşekkür ederim:)..

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 66932.02
ETH 3099.57
USDT 1.00
SBD 3.74