Gobaba LTC Alım-Satım İşlemi Detaylı Anlatım [Coinplugturk & Gobaba 2. Projesi ]

in #tr6 years ago


Herkese merhaba arkadaşlar Gobaba ile ilgili bilgilendirici paylaşımlarıma devam ediyorum...
Bugünkü konumuz: Coinplugturk & Gobaba 2. Projesi kapsamında Gobaba üzerinden kripto para birimi alım satım işlemi... Ayrıca bu bir @kusadasi projesidir.
Ben LTC alım-satım işini Steemit'ten blocktrades aracılığıyla Gobaba'ya göndererek yapacağım...

Öncelikle Gobaba sitesine kullanıcı bilgilerimiz ile giriş yapım üstteki menüden Wallets (Cüzdanlar) kısmını açalım.

Wallets sayfası açıldıktan sonra sol taraftaki bölümden (ben LTC göndereceğim için LTC'yi seçiyorum) LTC cüzdanını bulup Deposit butonuna tıklayalım.
Bu noktada bize LTC adresimizi alabileceğimiz bir pencere açılıyor.

Buradaki LTC adresini kopyalayıp, Steemit hesabımıza geçelim. Steemit >>> Wallet >>> STEEM sekmesini açıp Sell'i seçelim.

Karşımıza blocktrades sitesi çıkıyor. Burada ki aşamaları aşağıda ki görseldeki gibi tamamlayalım.
2018-06-29_10-38-53.jpg

Daha sonra ki aşamada steemit kullanıcı adımızı yazıp onaylıyoruz.

Son olarak steemconnect sayfası açılacak gerekli bilgileri girip onaylama işlemini yaptıktan sonra güvenli bir şekilde transfer işlemini gerçekleştirmiş olacağız.
QmTeR4ZxrKwhQqzJNfvEQgy1TnmnxFEreHSnSUZckSMgLk kopya.jpg

LTC'nin hesabımıza geçmesi için 12 onay aşamasını bekliyoruz ve bir müddet sonra Gobaba hesabımızı kontrol ettiğimizde gönderdiğimiz LTC'nin geldiğini görebiliriz. Bu onaylanma işlemi 10dk -15dk sürebilir.
2018-06-29_11-07-11.jpg
2018-06-29_11-08-26.jpg

Şimdi ise LTC satım işlemini yapalım:

Gobaba hesabımızda iken, menüden Buy/Sell (Alım-Satım) menüsüne tıklıyoruz. Ben elimde ki LTC yi satıp TRY alacağım için aşağıda ki görselde ki aşamaları yapıyorum ve işlemimi onaylıyorum...
2018-06-29_11-12-33.jpg

Son olarak bir kontrol ekranı daha çıkıyor. Eğer yaptığımız işlemde bir hata yok ise bu ekranda da onayımızı yapıp LTC den TRY satış işlemimizi tamamlıyoruz.
2018-06-29_11-14-36.jpg

Bu paylaşım Coinplugturk & Gobaba 2. Projesi için hazırlanmıştır.
Proje detayları için tıklayınız...
Gobaba Mail Adresim: [email protected]
İsim: Mehmet Ç

Sort:  

hi @bym nice post
you upvote me & i also upvote you
I recently got Steve, together with you I decided that we can achieve a lot and develop rapidly. Let's increase steemit strength together. I follow you and you enjoy new acquaintances following me! ;) I will upvote you, you give me upvote plz

güzel bilgiler elinize sağlık

Teşekkür ederim...

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57912.75
ETH 3070.69
USDT 1.00
SBD 2.33