Kripto paraların geleceği ve türkiyenin nerede olacağı hakkında | [Cointurk 24. Projesi][@byltc#6132]

in #tr6 years ago

Kripto Paraların Geleceği hakkında sizlere düşündüğüm bilgilerimi yazmak istiyorum ...


Resim kaynak

Kripto Paraların çoğu bildiğimiz üzre BLOCKCHAİN teknolojisini kullanmakta.Ve diğer bir Cointürk projesinde bununla ilgili yazıma bakabilirsiniz etraflı olarak yazmıştım burda da küçük bir bilgi vermek istiyorum.Arkadaşlar bu teknoloji her yönüyle mükemmel değildir.

Yani Blockchain teknolojisini kullanan başta Bitkoin olsun veya diğer kripto paralar olsun farketmez,hacklenen borsalar olsun ,bitkoin hesaplarının çalınıb yüklü miktarda para transferleri olsun,veya Bitkoin kullanılarak silah uyuşturucu ticareti yapanlar olsun.Bu teknolojinin mükemmel olmadığını öne sürüyor.

Tamemen benim fikrim bir paranın önemli ama en önemli işlevi ödeme aracı olmasıdır.

Çoğu insan fikirlerimin yanlış olduğunu düşünebilir ancak şöyle bir örnek verebilirim...

Bitcoin bildiğimiz gibi merkeziyetsiz ve Merkez bankalarına bağlı olmayan bir kripto para birimidir,lakin Para birimlerinin büyümesi ve desteklenmesi için devletler önemli rol gösterirler.

Tek olarak Bitkoinde yazdıklarım geçerli değildir ,tüm kripto paralarda bu böyledir.PUMP diye bir laf duymuşsunuzdur.Bitkoinin Pump lanması değilde(tabi buda yapılıyordu çöküşten önce) yeni çıkan veya tutunamayan kripto paralara yapılan bir işlemdir.Ve tamamen yapılan grup veya şahısa yönelik 50%+ kazanç sağıamak için yapılan bir işlemdir.

Kripto paraların geleceği onların yaptıkları işlere de bağlıdır.Koinin ne vad ettiği ,timin ve tabi kurucunun yaptığı işlemler koinin direk borsada aldığı değerle bire-bir alakalıdır...

Bitcoin desteklenmiyorsa ,büyük şirketlerin veya kendi söylediğimiz dilde büyük balıkların oyun tiyatrosuna döner diye düşünüyorum...

Kripto paralar oynaktırlar sebebi tamamen desteği olmadığı için spekülatif olarak belirlenmesidir.Büyük balıkların borsayı oynatarak paralarına para katmasından başka birşey değildir.Oysa ki destek alınsa bu max seviyede mümkün olmayacaktı.

Kripto paralar hakkında yazdıklarım tamamen benim fikrimdir.Türkiyede kripto paraların iyi bir yerde olacağına açıkcası inanmıyorum.Bence Bitkoin ne olacağı bu yıl belli olacaktır.Ya tamamen büyüyerek ultra meşhur bir kripto para birimi olarak kalacaktır yada 100 dolar seviyelerine kadar inerek eski günlerine geri dönecek.
Veya tam aksi olarak 20K doların bile üstüne bile cıkabilir ben tam inanmıyorum bunun olacağına.

Şöyle de bir not düşmek istiyorum.Kimsenin fikirleri ile yazdıkları ile gidipte herhangi birşey yapmayın(örneğin Bitcoin almak) her zaman kaybedersiniz.Bir şeye karar verecekseniz bunu kendiniz yapmalısınız.Bu dediğim çok önemli lütfen dikkat ediniz.


Resim kaynak

Her şeyi ise zaman belirleyecektir.Umarım Türk olarak hep kazanırız.

Cointürk bu projelerinden dolayı sonsuz teşekkür ederim.Çok teşekkürler

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68228.72
ETH 3279.36
USDT 1.00
SBD 2.67