MİNARELİ KÖPRÜ OLURMU?

in #tr6 years ago

Merhaba arkadaşlar, bu gün enteresan birşey öğrendim, normalde dini konulara kolay kolay girmem. Fakat bugün öğrendiğim biraz canımı sıktı açıkçası. Dört minareli köprü, evet yanlış duyamdınız, cami değil dört minareli köprü. Kahraman maraş'ın andıran ilçesinde, yayalar için dör minareli köprü yapılmış, peki yaptıran kim? Andıran belediye başkanı Baki tezcan. Neymiş efendim, projesini de kendi çizmişmiş, peki amaç ne? Şov mu yoksa çok müslümansın ondanmı. Peki benim merak ettiğim şu, minare camide olmazmı, minare bir nesnemi ki istediğin yerde kullanasın, bu müslümanlıkmı, oldu olacak evinin bahçesindeki çitleri de minare şeklinde yaptır. Benim bildiğim minare; müezzin lerin namazlara çağrı ve sala okumak için kullandığı ve sadece camide bulunan bir yapıt tır. E peki sen köprüde sala mı verdireceksin yoksa ezanmı okutacaksın, bana göre yanlış ve günahtır. Ve bu köprü ziyaretçi akınına uğruyormuş, Valla ben bu işi anlamadım
biride çıkıp demez ki, yav siz ne yaptınız minare camide olur, köprüde ne işi var demez. Acaba daha neler duyacağız, yarın birgün başkası çıkar der ki evimin bahçesine cami görünümlü çardak yaptırdım tövbe yarabbim affet, Allah akıl fikir ihsan eylesin, başka ne denirki

Sort:  

Maalesef ki manevi duygularımız hunharca sömürülmeye devam ediyor. Ülkemizde din, tamamen rant aracı ve toplumu yönetip oy almak için kullanıyor. Bir çok tarikat da dini duygularımızı farklı amaçlarla kullanıyor ve halkımız bu şarlatanlara inanıp alet oluyor. Bazıları yeni yeni deşifre olmaya başladı.

Geri dönüşünüz için teşekkür ederim kesinlikle haklısınız. Sözde müslüman bir ülkeyiz şayet müslümanlığa dair birşey göremiyorum dediğinizgibi ülkemizde müslümanlık çıkar amaçlı kullanılıhor bu durumda beni ve benimgibi düşünenleri çom üzüyor

Hocam herkes herşeyin farkında aslında. Ama ticaretin dünyalık geliri daha fazla önemseniyor. Olaya pazarlama stratejisi açısından bakmak lazım 😊

Geri dönüşünüz için teşekkür ederim, tabi buda sizin görüş açınız, demekki neymiş ülkemizde din ticaret olarak görülüyor

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 67271.13
ETH 3515.41
USDT 1.00
SBD 2.70