Scorum İle Makale Yazarak Kripto Para Madenciliği Yapın

in #tr6 years ago

scorum.PNG
Değerli Arkadaşlar;

Bu siteyle haşır neşir olup da Scorum'u duymayan yoktur diye düşünüyorum. Yinede açıklamak gerekirse Scorum; şuan benim de yazı yazmakta olduğum bu sitenin bir klonu demek sanırım en doğru tasvir olur.

Dünya çapında henüz 32000 yazarı olan bu site kurulalı daha 1 sene olmadı ve hızla büyümeye devam ediyor. Ben ve eşim Scorum üzerinde 3 ay gibi bir zamandır yazmaya devam ediyoruz. Profillerimize aşağıdaki bağlantılar üzerinden ulaşabilirsiniz.

https://scorum.tc/tr-tr/profile/@canan
https://scorum.tc/tr-tr/profile/@ufuk

Profillerimizi kontrol ettiğinizde sitenin yeni olması ve madenciliğin görece daha kolay olması gibi nedenlerle kazançlarımızın oldukça yüksek olduğunu gözlemleyeceksiniz.

Sisteme şuan üye olmak ve Scorum Power (bu sitedeki Steem Power olarak düşünebilirsiniz) kazanmak oldukça kolay. Ama ilerleyen zamanlarda hem madencilik, hem de üye olmak Steemit'te olduğu gibi zorlaşacak. Bunu tepeden oluşturulmaya başlayan bir piramit gibi düşünebilirsiniz.

Scorum'un dünyanın ilk kripto para ile bahis kabul eden "bahis borsası" oluşumuna ev sahibi olacağını da düşünürseniz SCR isimli token'ın ciddi değerlere ulaşacağını siz de öngöreceksiniz.

Bu güne kadar Steemit'te hiç kısa yazı yazmadım. Sanırım en kısa yazım bu olacak. Ama dediğim gibi olay oldukça kısa ve net. Elimizde olanlar şunlar:

a) 1 yaşını doldurmamış bir kripto para madenciliği sitesi, dolayısı ile sitede SP kazanmanın görece kolay olması
b) Dünyanın ilk kripto para kabul eden limitsiz bahis borsasına ev sahipliği yapacak sistemi
c) Yazılarınızı oylamaya hazır Türk Küratör Ekibi

Spor bazılarınızın ilgisini bile çekmeyen "niche" bir konu biliyorum. Ama bu sitede ciddi bir gelecek olduğunu da biliyorum.

Lafı fazla uzatmadan hepinizi hem Scorum'a hem Discord sunucumuza bekliyorum.

https://discord.gg/jwYbAeS

Sormak istediğiniz her soruyu hem bu gönderi altından, hem de discord sunucusundan iletebilirsiniz.

Sort:  

Erken kalkan yol alır misali ilk kayıt olanlar her zaman avantajlı olur

Aynen öyle.

scoruma gerçekten çok emek veriyorsun, ellerine sağlık 👏

Teşekkürler :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59634.42
ETH 3191.92
USDT 1.00
SBD 2.45