Yavuz Sultan Selim Han Tiyatro Oyunu

in #tr7 years ago

Hani herkes bilirya Kanuni Sultan Süleyman dönemi en şaşalı dönemidir Osmanlı'nın. Evet sonuna kadar doğrudur bu söylem. Çünkü o kadar büyümüştürki Kanuni döneminde Osmanlı toprakları, aklı ermiyor ama koskoca Karadeniz için Türk gölü derlermiş. Gerisini siz düşünün.
İşte bu muhteşem dönemden önce tahta çıkan Yavuz Sultan Selim Han öyle bir Padişahlık yapmışki Osmanlı ondan sonraki dönemde, onun açtığı yoldan giden sultanlar sayesinde dünyaya hükmetmiş.

İşte bizde bu sezon Yavuz Sultan Selim Han Tiyatro Oyunu ile seyircilerimizle buluşuyoruz.
Ben ise bu oyunda nacizane, Şeyhül İslam - Ulema reislerinden birini sahneye taşıyorum.

image

İşte bakın orda sol taraftayım hemen. Saçım sakalım ve cübbem ile tam da oradayım.

image

Burda da Yavuz Sultan Selim Han oturuyor bizler ise emirlerini bekliyoruz.
Ama beklediğimiz sadece Sultanın emirleri değil. Aynı zaman da siz seyircilerimizide bekliyoruz oyunumuza.
Tarih verirdim ama henüz belli değil bu oyunun tarihi. Ama yarın öğlen Bağcılar da çocuk oyunumuz var Akıllı Doktor isimli. Olmadı şimdilik ona gelin 😂 çoluk çocuğu yanınıza alıp 😂

image

Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by byn_yesilbag from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews/crimsonclad, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows and creating a social network. Please find us in the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

masllah :))

ALLAH razı olsun :D

Tesekkurler paylasim icin

Çok hoş,başarılar diliyorum diğer projelerinizde.
Umarım analı tarihimizi en iyi şekilde canlandırirsiniz

Elimizden geldiğince özüne sadık kalarak tarihimizi tanıtmak anlatmak en büyük amacımız.
sağolun güzel yorum için

Hepsi yakışmış:) sizin işinizi ben seviyorum o derece :)

Teşekkür ederim :)

Yavuz sultan selim han oyununuza gelmek isteriz basarilarinizin devamini dilerim

Hem bu oyunumuza hemde diğer oyunlarımıza gelmenizi bekleriz. katılımlarınız da bizi ayrıca mutlu eder. :) teşekkür ederim

Güzel paylaşım.

teşekkür ederim :)

Ne kadar guzel :)

Orada şeyhülislam burda Tr modluğu hep ağır işler verilmiş sana dostum ...

Biz her görevi layığı ile yerine getirebiliriz

Demek istiyorum ama 😂
ALLAH utandırmasın İNŞAALLAH altından kalkarız 😂😂

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 54640.80
ETH 2444.53
USDT 1.00
SBD 2.16