Steemit Türk Topluluğu Üye Listesi - 30/11/2017

in #tr7 years ago (edited)

Listemiz Güncellendi ve büyümeye devam ediyor

#TR tagı altında postlar paylaşan, Dünyanın neresinde olursa olsun Türkçe yazan tüm İnsanların birbirini tanıması, bilmesi, destek olup daha çabuk kaynaşabilmesi ve en önemliside hep birlikte üretip hep birlikte kazanabilmesi için bir liste oluşturuldu.

O sebeptendirki bu liste çok önemli bir listedir.
Steemit Türk Topluluğu Listesinde eğer isminizi göremediyseniz üzülmeyin.
Bu listede yer almak ve bizimle birlikte hareket etmek istiyorsanız Discord Türkiye kanalı üzerinden mesaj atıp beni bilgilendirebilir veya bu postun altına yine beni etiketleyerek yorumla isminizi listeye yazdırabilirsiniz.

Unutmayın ki birlikte hareket etmek her zaman yalnız olmaktan daha iyidir.

image

image

Steemit Türk Topluluğu Üyeleri
@kedi
@ebruaydogdu
@spyking
@gokcehan61
@bahadirk
@tarikhakan55
@the-world
@by-yesilbag
@byn-yesilbag
@bottomless1905
@ozertekdal
@babakul
@annekul
@fakire1sadaka
@necrosahin
@damla
@fetch
@keepcalmandread
@ethemkibar
@serpilem
@karakule03
@mevsuf
@omersurer
@mushymushroom
@realinfo
@ramazangoker
@rdvn
@itsmeebrar
@oendertuerk
@mesafe
@revan746
@reyha
@monomyth
@myego13
@archura
@whyshy
@eylulelif
@ozanyaman
@ugurarslanboga
@chaosdrow
@enfarktus
@gerginho
@irfandemire2084
@inflames
@intelligencer
@mahir12
@erhanoz
@irfandogan
@zoltarian
@upvotelife
@goraset
@cbt
@tortug
@abdilkara
@unforgettable
@teknolog
@rufat
@seroo
@alpyasar
@serhatnoyan
@yunusemrenoyan
@emremutlu
@bayeco06
@forkonti
@kahkaha
@emrek0804
@webcube
@steemturk
@webcatan
@steemerturk
@ataturk
@turkolog
@ozkanbusra
@otherwoman
@kahkaha
@bahadirbayin
@toa53
@generalok
@farmerturkey
@thegossip
@alkmaar
@tenorbalonzo
@chokri
@tarangogu

Liste yeni katılımların olması durumda her hafta güncellenecek ve yenilenecektir.

Siz hala Türk topluluğu olarak birbirimize yardım ve destek sağladığımız discort kanalımıza katılmadıysanız şimdi tam zamanı. Birlikte büyümek ve güçlenmek için hepinizi bekliyoruz

https://discord.gg/6QGRtKG


image

Sort:  

@cryptohustlin has voted on behalf of @minnowpond.
If you would like to recieve upvotes from minnowponds team on all your posts, simply FOLLOW @minnowpond.

            To receive an BiggerUpvote send 0.5 SBD to @minnowpond with your posts url as the memo
            To receive an BiggerUpvote and a reSteem send 1.25SBD to @minnowpond with your posts url as the memo
            To receive an upvote send 0.25 SBD to @minnowpond with your posts url as the memo
            To receive an reSteem send 0.75 SBD to @minnowpond with your posts url as the memo
            To receive an upvote and a reSteem send 1.00SBD to @minnowpond with your posts url as the memo

wow Very interesting Really beautiful work, ThankS you for sharing

Iki kez baktim ama yine yokuz 😅

Şimdi gördüm tamam 😅😅😅

Elimize sağlık teşekkürler 😃

:))))))))))))))) ben de şimdi gördü :))))))))))))))))))))

Iki kez baktim ama yine yokuz 😅

üçüncü kez bakınca kesin görürsün :D

Bakalim takipteyiz 😂😂

slm millet takipleşelim nedersiniz

listedeki kişilerle özellikle takipleşmeliyiz ki birlikte büyüyelim destek olarak birbirimize :)))

misal ben seni takip etim gardaş :D

sayımız artıyor, çok iyi. katkısı olan her kese teşekkürler.

aynen Çok şükür hızla büyüyoruz. İNŞAALLAH yakın zamanda hatırı sayılır bir kitleye oluşucaz :))))

Cok guzel giderek cogaliyoruz:)

ALLAH'ıma çok şükür :))

Takipe almadığımı farkettim ekledim sizi de takip(follow) listeme :)

ben neden yokum anlamadım?

nasıl yoksun :) iyi bak :)))

Takipe almadığımı farkettim ekledim sizide takip listeme :)

Yine baktım yine yokum hep yokum 🙃😏 yani niye yokum 😏

bence yine bakın yine bakınca artık orda olduğunuzu göreceksiniz Alkmaar la birlikte

((: teşekkür ettik gerçekten ordaydik (:

Hala yokum ama yine de millet haydi takipleşelim! :)

nasıl yaa :))) neden bana haber etmedin mesaj atmadın vepten aramadın :))))))))) @toa53

Hocam elinize sağlık girip girip bakıyorum. Yeni yazılar okumak için Google niyetine kullanıyorum 😂

:) ne güzel :)
Harika bir düşünce :))))

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59933.20
ETH 3191.47
USDT 1.00
SBD 2.44