Steemit Türk Topluluğu Üye Listesi - 12/12/2017

in #tr7 years ago (edited)

Listemiz Güncellendi ve büyümeye devam ediyor

#TR tagı altında postlar paylaşan, Dünyanın neresinde olursa olsun Türkçe yazan tüm İnsanların birbirini tanıması, bilmesi, destek olup daha çabuk kaynaşabilmesi ve en önemliside hep birlikte üretip hep birlikte kazanabilmesi için bir liste oluşturuldu.

O sebeptendirki bu liste çok önemli bir listedir.
Steemit Türk Topluluğu Listesinde eğer isminizi göremediyseniz üzülmeyin.
Bu listede yer almak ve bizimle birlikte hareket etmek istiyorsanız Discord Türkiye kanalı üzerinden mesaj atıp beni bilgilendirebilir veya bu postun altına yine beni etiketleyerek yorumla isminizi listeye yazdırabilirsiniz.

Unutmayın ki birlikte hareket etmek her zaman yalnız olmaktan daha iyidir.

image

image

Steemit Türk Topluluğu Üyeleri
@kedi
@ebruaydogdu
@spyking
@gokcehan61
@bahadirk
@tarikhakan55
@the-world
@by-yesilbag
@byn-yesilbag
@bottomless1905
@ozertekdal
@babakul
@annekul
@fakire1sadaka
@necrosahin
@damla
@fetch
@keepcalmandread
@ethemkibar
@serpilem
@karakule03
@mevsuf
@omersurer
@mushymushroom
@realinfo
@ramazangoker
@rdvn
@itsmeebrar
@oendertuerk
@mesafe
@revan746
@reyha
@monomyth
@myego13
@archura
@whyshy
@eylulelif
@ozanyaman
@ugurarslanboga
@chaosdrow
@enfarktus
@gerginho
@irfandemire2084
@inflames
@intelligencer
@mahir12
@erhanoz
@irfandogan
@zoltarian
@upvotelife
@goraset
@cbt
@tortug
@abdilkara
@unforgettable
@teknolog
@rufat
@seroo
@alpyasar
@serhatnoyan
@yunusemrenoyan
@emremutlu
@bayeco06
@forkonti
@kahkaha
@emrek0804
@webcube
@steemturk
@webcatan
@steemerturk
@ataturk
@turkolog
@ozkanbusra
@otherwoman
@kahkaha
@bahadirbayin
@toa53
@generalok
@farmerturkey
@thegossip
@alkmaar
@tenorbalonzo
@chokri
@tarangogu
@aykutpurde
@kizilelma
@rizzaculha
@umtygmr
@ulkembetil
@serdarcan
@kwonn
@kubraa
@ahisoner
@berkaytekinsen
@hakan8686
@dedikodutr
@karmatv
@hayirhah
@ilgitvurdu
@physiotherapist
@rotten
@redjepi
@kad
@p4tron
@matematikciemre
@erhanergin
@ramazangoker
@emrebeyler
@lazrail61
@mkmk
@omeratagun
@artizm
@efetrkmy

...
Liste yeni katılımların olması durumda her hafta güncellenecek ve yenilenecektir.

Siz hala Türk topluluğu olarak birbirimize yardım ve destek sağladığımız discort kanalımıza katılmadıysanız şimdi tam zamanı. Birlikte büyümek ve güçlenmek için hepinizi bekliyoruz

https://discord.gg/6QGRtKG


image

Sort:  

Beni de ekle hocam :)

HAcı abi sensiz listemi olur. Zaten varsın ya orda :)
ben yeni gördüm bu yorumu Hakkını helal et kusura bakma, ancak cevap yazabildim :)
@omeratagun

@by-yesilbag beni de ekler misin

tabiki eklerim hatta ekledim bile @artizm

Saymadan sorayim yani kac kisi olduk

Congratulations @by-yesilbag! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

merhaba .beni de ekleyebilirsiniz.sayı düsündüğümden de azmış

@efetrkmy tabiki eklerim
sayımız az değil aslında
sadece haber vermeyi unutanlar var.

selam benide eklerseniz sevinirim yeni başladım mkmk

@mkmk kusura bakmayın çok yoğumun ancak gördüm ve hemen ekledim.

bende varım birde anilkaya012 ve hirsliturna da var arkadaşlarım bunlarda

Yeni listeye ekliyorum bugün inşaAllah

Bize de yer var mı acaba? :)

Merhaba, aranıza yeni katıldım beni de listeye ekleyebilir misiniz rica etsem :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59479.71
ETH 3174.48
USDT 1.00
SBD 2.44