Steemit Türk Topluluğu Ailesi Sizleri Çok Seviyorum

in #tr7 years ago (edited)

Çok değerli Steemit Türk Topluluğu üyeleri, güzel insanlar sevgili dostlar.

Hepinizi bu postumda etiketleyeceğim çünkü çok mutluyum çok keyifliyim. Bugün Steemit Türk Topluluğu olarak ne kadar güzel bir aile olduğumuzu bir kez daha anladım. Nasılmı? Hemen söyleyeyim.
Bugün Çok değerli Steemit üyelerinden bir arkadaşımız olan @irfandemire2084 kardeşimden maddi değerini bilmem ama manevi değeri çok yüksek olan bir hediye aldım.

İrfan demirel.jpg

Güzel ülkem Türkiyemin Taaaa uzaklarından Muğla Milas dan bana bir hediye paketi hazırlamış ve göndermiş.

@byn-yesilbag 'ın Anne Babası na gezmeye gitmiştikki Aras kargodan bir bildirim aldık kargonuz var ve teslim edilecek yazan.
Dayanamadım, heyecandan yerimde duramadım Hemen atladım bizim meşhur Maviiye @byn-yesilbag 'ı orda bırakarak bastım geldim evimize,

Güvenlikdeki Yunus bey almış kargomu ve ben gelir gelmez Ahmet bey kargonuz geldi teslim aldım dedi.

paketi ben ufak tefek bir şey beklerken karşımda kocaman bir koli görünce şaşırdım, Hayır biz konuşmuştuk @irfandemire2084 ile taze sıktığı zeytinyağlarından yarım kilo şifa niyetine bana gönderecekti ama bu @irfandemire2084 dururmu :) durmaaaazz :) Doldurmuş kocaman bir koliyi koymuş içerisini de bol bol ne varsa bahçesinde tarlasında :)

Daha fazla konuşmak istemiyorum :) Çünkü bir video hazıladım sizler için kısa ve öz. onu bırakıyorum aşşağıya izlemeniz dileğiyle.

 **Dostlarım videodaki çok muhteşem halimden ve bu sebeple çevreye vermiş olduğum rahatsızlıktan dolayı sizlerden özür dilerim** 

ve huzurlarınızda bir kez daha Teşekkür ediyorum @irfandemire2084 dostuma.
ALLAH razı olsun Hacı Abi. Çok Mutlu ettin bizi.

Tüm Steemit Türk Topluluğu Bu sözüm size : Seviyorum Hepinizi ve İyiki Tanımışım Her birinizi.

@abdilkara
@ahisoner
@airdroptakibi
@alialniak
@alkmaar
@alpyasar
@anilkaya012
@annekul
@archura
@artizm
@ataturk
@aykutpurde
@babakul
@bahadirbayin
@bahadirk
@barut
@bayeco06
@berkaytekinsen
@bitcointr89
@bottomless1905
@by-yesilbag
@byn-yesilbag
@cbt
@chaosdrow
@chokri
@coffeemania
@concession
@damla
@dangerux
@dedikodutr
@ebruaydogdu
@efetrkmy
@emrebeyler
@emrek0804
@emremutlu
@enfarktus
@erhanergin
@erhanoz
@erokan
@esmaxgny
@ethemkibar
@eylulelif
@fakire1sadaka
@farmerturkey
@fetch
@forkonti
@furkania
@generalok
@gerginho
@ghostlords
@gokcehan61
@gokhan83kurt
@googletr
@goraset
@gryrgn
@hakan8686
@hasanli
@hayirhah
@hirsliturna
@hsyng
@ihh
@ilgitvurdu
@inflames
@intelligencer
@irfandemire2084
@irfandogan
@ismetgunduz
@ispin
@itsmeebrar
@kad
@kahkaha
@kahkaha
@karakule03
@kararakule77
@karmatv
@kedi
@kedimuren
@keepcalmandread
@khan24299
@kizilelma
@kubraa
@kwonn
@lazrail61
@levent.eren
@mahir12
@matematikciemre
@meertcevik
@mesafe
@mevsuf
@mkmk
@monomyth
@mushymushroom
@mutluhan
@myego13
@necrosahin
@oendertuerk
@oguzhangazi
@omeratagun
@omersurer
@otherwoman
@othr
@ozanyaman
@ozertekdal
@ozkanbusra
@p4tron
@patatesyiyen
@physiotherapist
@rabiacetin
@ramazangoker
@ramazangoker
@rdvn
@realinfo
@redart
@redjepi
@revan746
@reyha
@rizzaculha
@rotten
@rufat
@sairane
@sauronbey
@sedatyildiz
@serdarcan
@serhatnoyan
@seroo
@serpilem
@snlbaskurt
@soulmates
@spyking
@steemerturk
@steemturk
@tarangogu
@tarikhakan55
@teknolog
@temelog
@tenorbalonzo
@the-world
@thegossip
@toa53
@tortug
@trapplestar
@tugbabeauty
@turkolog
@ugurarslanboga
@ulkembetil
@umtygmr
@unforgettable
@upvotelife
@webcatan
@webcube
@whyshy
@yunusemrenoyan
@zeynepgul
@zoltarian
@canburaksimsek
@economistr
@dervisturgut
@myo
@suleyman1957
@justenjoytheroad
@hatiicebzkrt
@betulb
@ysnemrr
@osmania
@mehmetengin
@ytibrahim
@ygmraykt
@flankes
@miniklady

Ve siz halen bu muhteşem Türk topluluğunun üyesi olmadıysanız ve Türk topluluğu olarak birbirimize yardım edip destek sağladığımız discort kanalımıza katılmadıysanız bence şimdi tam zamanı. Birlikte öğrenmek, büyümek ve güzel samimi dostluklar kurabilmek için hepinizi bekliyorum. https://discord.gg/6QGRtKG


BYBY KÜÇÜK.png

Sort:  

I was able to find good information from your posts/articles.

Üzüldün mü teyzeeee

Unutmuşsun işte

Gardaşımı unutmuşsun üzülmüş bak😔

Unutmam ekliycem ekliycem listeyeee

ooo harika hediyeler :) afiyetler olsun efenim

ALLAH RAZI OLSUN çok sağolun
Olacak afiyet İNŞAALLAH 😊

MaşaAllah Allah muhabbetimizi bozmasın 500 sbd de Fena değil yeşilbağ😆

500 sbd de nedir hacı abiii
Sen gelenleri görmedin mi 😂🤣😃🤣😋🤣

Afiyet olsun patron şifa ile inşallah :)

ALLAH razı olsun hacı abi
🤣
Çok mutlu ettin bizi çok sevindik

ooo hadi hayırlı işler hacı abi :)

Sağol hacı kayımço

Allah kabul etsin. @irfandemire2084 sen zaten bildiğimiz, güvendiğimiz, sevdiğimiz, inandığımız dostlarımızın başında geliyorsun. Rabbim senin ve ailenin ömrünüzü uzun, hayatınızı bereketli eylesin. Tüm dualarınızı hayırlara tebdil eyleyerek dergah-ı uluyyetinde kabul buyursun. Amin

@by-yesilbag ne diyelim afiyet olsun. Artık zorlu kış mevsimini hastalanmadan atlatacak kadar bol ve doğal C vitaminin var artık :)

İNŞAALLAH bol bol yeriz de hasta olmayız
İrfan dan da ALLAH razı olsun hacı abi.

Allah razı olsun :)

I think.. this surprise is a amazing and wonderful. .

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64658.37
ETH 3421.84
USDT 1.00
SBD 2.52