You are viewing a single comment's thread from:

RE: Blocktrades'tan Steem Power Kiralama İşlemi Nasıl Yapılır?

in #tr7 years ago

Ya güzel desin EYVALLAH ama rakamları da söyle da
Meesela ben dışarıdan para sokmak istemiyorum. Sadece içerideki steem power ımla almak istiyorum
30 günlük için kaç steem power ödemem lazım ve karşılığında ne kadar kiralayabilecem. Ve 90 günlük için kaç para alocam kaç para kiralayabilicem onlarıda yazarmısın

Sort:  

İçeriden SBD ve Steem ile ödeme yapılabiliyor. Örneğin; 1000 SP kiralama için aylık 18 SBD, 90 günlük 49 SBD ödemek gerekiyor. Siteden oranları girerek hesaplama yapabilirsiniz.

Yorumlar için teşekkürler bu arada :)

Hemen bakmak istiyorum
Çünkü benim bildiğim için 10 bin sp 28 gülnük 267 bilmem ne dolarıydı 😁
Burda sanki daha ucuz gibi

Evet. 90 günlük seçenek baya bi ucuz.

Artı bir 😂 ben her şeyi anladım internet dilini anlamadaım

Ben de katılıyorum, arkadaşla aynı fikirdeyim anlamında.

Açık artırma +2buçuk

:D +3 veren var. Yok mu artıran?

Burada sesli güldüm :D ben de aynı düşüncedeyim. Şimdi girip ederleri kontrol edeceğim.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57135.10
ETH 2349.23
USDT 1.00
SBD 2.39