You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit'te Neler Oluyor?

in #tr5 years ago

Damla yazını zevkle okudum ve neden bu denli düşüşte olduğunu anladım steemin.
Peki ben sana bir soru sormak istiyorum. Şimdi hazır 30 centin altına düşmüşken steem arabayı satıp 15 bin dolar içeri steem olarak sokup steem power yapıp çalıştırmak mantıklımıdır sence. Ne dersin yapalımmı bi çılgınlık :).
Uzun zaman sonra senin yazını okumak hala burda olduğunu görmekde beni ayrıca mutlu etti ALLAH'a emanet ol

Sort:  

Hoş geldin @by-yesilbag :)
Bu kadar zaman sonra seni görmek çok güzel. Bugünlerde çoğu kişi bu sorunun cevabını arıyor. Steem 30 centlerdeyken yatırım yapılır mı bence yapılır. Yalnız aşırı riskli bir yatırım olduğunu unutmamak kaydıyla. Yani bana sorarsan arabayı satmak çok iyi bir fikir olmayabilir. Piyasa uzun bir süre bu rakamlarda kalabilir. Tabii tam tersi de olabilir. Çılgınlık yapılır yine de çok zorlamayacak kadar derim ben. YTD :)
@byn-yesilbag'a selamlar sevgiler.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 65355.67
ETH 3525.27
USDT 1.00
SBD 2.47