You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit Türk Topluluğu Üye Listesi

in #tr7 years ago

Ah be arkadaşlar meselenin aslında biz buradayız ve hep birlikte kazanmaya çalışmak için de burada olduğumuzu birlik olduğumuzu ve birlikte ne kadar kalabalık, güçlü ve kararlı olduğumuzu herkese göstermek olduğunu neden unutuyoruz ki. Biz bu listeyi yaparken kimseyi dışlamadık. Kimseyide katılım için zorlamadık. Biz yapacağımız güzel işler olduğunda alacağımız destekler olduğunda bizimle beraber olan insanlara daha çabuk ulaştırabilelim diye yapıyoruz bu listeyi. Evet eksiklerimiz var çünkü listemizi hemen yayınlamak zorunda kaldık. Ama dostlarımız bizimle olduklarını belirttiği andada listeyi yenileyeceğimizin sözünü verdik. Ben görmedim o yüzden listeye adımı yazdıramadım ben sizden değilmiyim demek yanlış. Bizimle hareket etmek istiyorsanız sadece söylemeniz yeterli.
Türkiye konusunda da yanlış düşünüyorsunuz. Dünyanın her bölgesinden steemit te yazan insanlar var o yüzden tr tagı altında yazan türk ve türkçe yazan insanlar olarak karar kıldık son halde.
Evet eksiğimiz vardır doğal olarakda olmalıdır. Çünkü bizler insanız. Lakin bilinmesi gereken şudur. Hepimiz iyi niyetliyiz ve hepimiz sadece kendimize değil dostlarımızıda kazandıralım olgusu ile buradayız.

Teşekkür ederiz.

Sort:  

Saf, tertemiz ve gayret dolu kalbinle senin başaramayacağın bir şey olmaz bu hayatta..

:) ben yok abi biz :))) başarırız İNŞAALLAH

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.14
JST 0.028
BTC 58097.21
ETH 2581.79
USDT 1.00
SBD 2.41