You are viewing a single comment's thread from:

RE: Tanış ve Kazan | 24 SBD ÖDÜL

in #tr7 years ago

Ben en çok bu platform da da yer alıp ve benim hiç tanımadığım kişi olan sayın @byn-yesilbag ile tanışmak isterdim ☺
Hatta tanışmışta olabiliriz bir az önce karşılaşıp 😀
Evet ve biraz da evliyiz 😇 ama bu küçük detay bu yarışma için bir engel oluşturmaz dimi hacı abii 😅
Valla bak az önce dışarıya çıktım bizim namı diğer mavii marka arabamla sonra şansa bak eşimde aynı arabayla dışarı çıkmış hemde aynı anda.
Sonra dışarıda bir baktım yan koltuğuma aaaa bide ne göriyim Steemit den @byn-yesilbag 😂😂😂
Dedim bende hazır bu yarışmada olmuş bizde dışarıda karşılaşmışız ve tanışmışızda e o zaman şu 45 sbd lik büyük ödülü biz alalım
He hacı abii ne diyon ödülü alabilirmiyim 😀
Haa mesele eğer oy sa bak hemen ben kendimi oyluyorum 😄
Hatta az bişeyde sen destek ol ve sende oyla beni 😉
Yabancımıyız şurda canım hepimiz kardeş sayılırız.

Nooldu kazandımmı Hacı abii 😂 Atcanmı parayı bana 😂 veriyim mi hemen ibanımı 😂

Sort:  

Mobile in azizliğine uğradım :)

Evet dedikleri aynen doğrudur ben şahidim 😄

Sonuclar aciklandimi kac almış sın 😂
Geçmişmisin sınavı 😃

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 64876.28
ETH 2650.41
USDT 1.00
SBD 2.81