KOD ADI "NARKOZ"

in #tr7 years ago

Bu saatte günaydın mı demeli yoksa hayırlı gecelermi bilemedim.
Dün gittiğim doktor sağolsun muhabbetimi sevdi sanırım. operasyon öncesi hiç bir şey hissetmeyeyim diye 440 ilaç verin damardan dedi ve arkasından ben anlamıyorum bu hastaları bu kadar ilaca ben uyurum bunlar nasıl uyumadan duruyorları ekledi. Sonrası bende yok. 😂 O an uçmuşum, ne yaptılar ne dediler hiç bir şey hatırlamıyorum. Dönüşte arabayı @byn-yesilbag kullandı ehliyeti olmamamısa rağmen. 😊 (lütfen hemen polise haber vermeyin)

Ardından evde bi duş alıyım kendime geliyim dedim, kayın baba aradı balık aldım Hadi gelin dedi.
Hoooop çıktık evden yine @byn-yesilbag ın söförlüğünde otobandan yeşilpınara kaynata nın evine vardık. Ben ayakta uyuyorum neredeyse o sırada.
Sonrasında hatırladığım; kremalı tavuk çorbası seviyorum ben, onu yapın dediğim ve yine gitmişim, hemde oturduğum yerde.
Bana bi ara kapı çalıyor aç demişler! bende hı hı demişim 😂. Kapı üç beş dakka daha çalmış sonrada gidip açmış evdekiler 😂 oysa ben açacaktım bi yarım saate 😁

Bi süre sonra gözlerimi açtığımda; sofra hazır, çorbam önümde, istavrit ler kızarmış, salata eşliğinde beni bekliyorlardı mideme indireyim diye.

O an gözüm döndü kendimi kaybettim 😂 canlı ete saldıran zombi misali kendimden geçtim. Çünkü iki gündür Aç'tım. AÇ.


Bu da o anki ruh halimi gösteren temsili resim 😂 yok be temsil falan değil bu. bildiğin benim 😂

image

Selfi yapmıştım yemekten önce nasıl çıkmışım 😂

ALLAH var yalan söylemek olmaz, iki günün verdiği yemeksizlikle baya bi balık avladım sofrada. 1.5 kilo istavrit varmış 😂 1 kilosunu ben gömmüşümdür


😂 o derece Yani 😂

Sonrasında hatırladıklarımdan biri de helva varmı helva diyişim 😂 Hamsi yedikten sonra helva da yiyeceksin ki hamsi öldüğünü anlasın derler bizim oralarda bende o niyetle istedim helvayı (gerçi istavrit yedik ama olsun ) bide çay koyunda az açılsın gözlerim belki kendime gelirim dedim. Beklerken ben bu kez koltukta oturduğum yerde çökmüşüm gitmişim ortamdan uzaklaşmışım. 😂

Aç dediler gözünü açtım! aaa bide ne göreyim karşımda helva, kavrulmuş kabuklu fındık ve kavrulmamış kabuklu Antep fıstığı birde çay 😂

Dedim ki kendi kendime "olum Ahmet hadi yine iyisin göm gömebildiğin kadar hepsi senin miden için" 😂

Bir bardak çay bitti ikinci geldi o bitti üçüncü geldi o da bitti dedim tamam artık narkoz etkisi kalmadı bende, çay sağolsun aldı götürdü hepsini 😁
Demez olaydım saat daha 7 buçuk anca (akşamın 7 buçuğu ha)
Dedilerki gel içeride uzan biraz
Dedim ki hadi kırmayayım sizi uzanayım az
Deyiş o deyiş ben dünyayla ilişkimi kesmişim. Şu an bunları yazdığım saat 06.15 daha yeni yeni kendime geliyorum ve geceyide kaynanalarda geçirmişiz 😂
Az önce uyanınca bide ne göreyim.
Yeni bi operasyon yapılmış @fetch çok güzel bir yazı yazmış altında 200 yorum olmuş millet arkamızdan konuşmuş 😂nerde bu yeşilbağlar diye. En önemli anda yoklar Yine mi gittiler bir yerlerde davetlere diye. 😂
Çok özür dilerim tüm tr topluluğundan 😢
Bilmiyordum olayı, bilseydim inanın doktora da gitmezdim sakat sakat da olsa sahaya çıkar iğneyle de olsa oynar maçı almamız için elimden gelenin en iyisini yapar kopartır postu trent e ulaşana kadar yardırırdım.

image

Ama yapamadım neden çünkü doktor bana karşı en büyük koz'unu oynamıştı.

😂 NARKOZ 😂

Koz'u da baya işe yaramış olucak ki tüm gücüyle beni yarı sahama hapsetmiş ve adeta içinden çıkılamayacak kadar çok sıkıntılı bir bunalıma sürüklerken vücuduma zehrini enjektör le zar ederek oyundan düşmemi ve istanbul da yan gelişmemi noluyo yaa. 😂 Mevzu yine dağıldı çok özür dilerim. 😂

Yani kısaca bu etkinlik anında,
Doktorun bana verdiği NARKOZ'a dayanarak uyuyordum. 😂

Hakkınızı helal edin tr topluluğu.
Bende hemen bir kaç yorum yapayım 😂 hadi sabah a görüşürüz 😂 yada akşam a İşte anladınız siz onu. 😂

Arkadaşlar hala Türk topluluğu olarak birbirimize yardım ve destek sağladığımız discort kanalımıza katılmadıysanız şimdi tam zamanı. Birlikte öğrenmek ve büyümek için hepinizi bekliyoruz. https://discord.gg/6QGRtKG


image

Sort:  

As a follower of @followforupvotes this post has been randomly selected and upvoted! Enjoy your upvote and have a great day!

Oncelikle gecmis olsun allah acil sifalar versin :)) masallah gene yemege gömülmüssun fotoda fena cikmamis yaşayan ölülerin şafagi on numara ama yazi uzun olmus baskan bisi anlamadim :))

Yazın kışım baharım biraz uzun oldu anlatım. Ama idare et aöıklama yaptum dün gece nerdeydim neden yoktum 😂

Saat 23 e kadar kanaldaydim sen yoktun baskan yorumfa yaptim dinlemedeyfim musafir vardi:))

:D evet :D hemen cevap vermem gerekiyor biliyorum :D
Ama sanırım narkozun etkisiyle kafam güzeldi bişey hatırlamıyorum :D diyebilecem sadece :D

Gelmiş geçmiş olsun, ben de ikinci nezle vakasıyla cebelleşiyorum. Dün akşam için aynı kadere mahkum olmuşuz :)

Sendemi ayakta uyudun abi 😂 bak saat 12 oldu ben yeni kalkıyorum 😂 yada daha doğrusu ara ara uyandım ama resmen akşam 8 öğlen 12 uyudum 😂😂
Sanada büyük geçmiş olsun 😊

Vay böyle bir şey yaşasaydım, benim için rekor olurdu 😀 benimki gribal enfeksiyon 😥

:) sadece gripmi :)
Hiç havalı değilmiş :)
gripten dolayı da şimdi narkoz vermezlerki sana :D

@anadolu'dan %5 oranında bir oy aldınız. 0.1 SBD göndererek 0.2$ değerinde oy alabilirsiniz

Çok teşekkür ler anadolu. Bilgi için sağol

Oy aşkım oyyy! Sen iyi ol da varsın böyle destanlar yaz biz okumaya üşenelim 😂
Canımsın ❤

:D Neden üşeniyorsun karıcığım :D
Hem sen yaptınmı benim dün değil önceki gün sende istediğim kurabiye kek tatlı vede pilav 'ı :D

Az evel yediğin neydi aşkım :) kurabiyeleri de yapıcam az sonra isteklerin biterse :)))

İStek yok Karıcığım :D sadec kavurmalı etli patatesli tavuklu nohutlu pilav bide yanında kakaolu muzlu çikolatalı kek o kadar :D

Geçmiş olsun abi, siz o kadar açlığı atlattınız ya gerisi önemli değil :D Biz sizi yanımızda hissettik, narkozun etkisiyle siz hissedemediyseniz bile :D Herzaman topluluğumuz için elinizden geleni sonuna kadar yapacağınızın farkındayız :)

:) çok mutlu ettin beni bu yorumunla :)
ben de hissedecektim ama :) narkoz fena kafa yapmıştı :D hissedemedim :) Hissettiysem de hatırlamıyorum :D
EYVALLAH

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66001.12
ETH 3485.03
USDT 1.00
SBD 3.15