Çok Büyük Gaz 😂

in #tr7 years ago

Dışarıda @by-yesilbag tam bir çılgın - asi - isyankar

image

Bugün öğlen dilimiz kimliğimiz adlı tiyatro oyunumuz vardı. Esenler Dr. Kadir Topbaş kültür merkezinde sergiledik saat birde oyunu ve malzemeleri arabaya yüklemek için otopark a geçtiğimizde bu çılgın resim geldi karşımıza 😂 hemen isyankar'ı posuna verelim alayına isyan edelim dercesine bi kare aldık. Çok pis gaza gelip eve döndüm sonrasında. Dışarıdan gelirken kendimi nasıl doldurduysam artık, eve bi hışımla girip ben bu evin reisiyim bana kimse kalk diyemez dedim.
Sonrasında mutfaktaki @byn-yesilbag kapıya doğru gelip hayırdır sen yürek mi yedin, hele bi şöyle gel de o sesini birde burda yükselt dedi.

image

Sonuç 😢

Akşam yemeğini bana hazırlattılar.
Yani demekki neymiş? Çok fazla gaz alıp dışarıdan eve dönünce, attırıyorlar tüm gazını mutfakta yemek pişirmekle. 😂
Boşuna gaza gelmeyin isyan etmeyin efendi olun mutfağa girmeyin 😂😂😂

image

Sort:  

Eeee ne demişler..Gaza gelmeyin ipragaza gelin..

:) çoook eskilerde İstanbul yeni bosna da Ergaz satardık biz :) o yüzden ipragaz bize ters hacı abi :)

ipragaz iyidir iyidir....

hahahhah :D dışarıda panter evde kedi bu işler böyle abim ya evlilik ödün vermeyi gerektiriyor. mutluluğunuz bir ömür sürer inşallah darısı başımıza

AMİİN İNŞAALLAH ALLAH razı olsun :)

Senin havan anca dışardakilere yeter canım 😂
Ben senin gazını alırım mutfak işleriyle hiç sıkma canını 😂😂

:) pilav bizim işimiz Karıcım :)

Bizim değil canım benim, senin işin :))

Tesadüf'tür o oyuna bende gelecektim,son anda işim çıktı.Karşılaşacaktık görüyormusun.Kısmetse başka zamana artık.

İNŞAALLAH
çok güzel olurdu gelseydiniz. :)
salon tıklım tıklım doluydu :)

Thanks for sharing, enjoy the vote!

Thanks for the vote. I been happy :)

Dikkatimden kaçmadı. Ömrü pilav yapmakla geçen bahtsız arkadaşım benim :)))

:) Dünyanın en güzel uğraşı pilav yapmak :) ve bizim evde de pilav yapmak işi bende :)
ama zorla değil yanlış anlaşılmasın :) tamamen içimden gelerek :) silah zoruyla yapıyorum :)))

Kesin öyledir. Bu arada bana bol bol SBD kazandır ki yazın bonfile yatağında bonfileye doyurayım seni :))

Kuru fasulye de yapsaydın bari..Pilavla iyi giderdi

:) benim işim pilav hacı abi :) onu da yetkililere duyuralım burdan :)))

Zaten resimde güzel görünüyor yaptığın pilav..Kokusu buralara geldi..Ocak doğalgazlımı yoksa ipragazmı?

😂😂😂

:))))))))))))))

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by byn_yesilbag from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews/crimsonclad, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows and creating a social network. Please find us in the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

Vayy acidim simdi sana helal @byn-yesilbag.. :))

:))))))))))

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 57726.29
ETH 2446.50
USDT 1.00
SBD 2.39