By_YesilbaG a aççık yardım edin :)

in #tr7 years ago

EEEEEeeeyyyy yüce Türk milletinin yüce Tr topluluğunun güzel insanları bana destek verin
İçeriye 10 bin dolar steem sokmak istiyorum ama sokamıyorum
neden çünkü 10 bin dolar ım yok :D

bi el atın 3 - 5 ateşleyin lütfen de 10 bin doları toplayak bende içeri steem olarak atayım sonrada arkama bakmadan kaçayım :D

pardon kaçmak yok hacı abi :D
kalayım demek istedim :D

Sort:  

Yine şen repliklerinizle ortamı şenlendirdiniz yeşil bey :D

Adamın işi bu

:) yok hacı abi bu sefer babamın hayrına hiç bir şey yok :D
burdan çıkarken her kes birşeyler ateşleyecek :D

Anca güneşe ateş ederim şu halde :D

:) yok yooookk :)
vardır elbet sizde 8 on yedi bin dolar sevgili parababası :)

Burada bir kinaye seziyorum hacı abi :D
sanki Hadi başka kapıya der gibisin :)

@necrosahin hadi hacı abi az para ver :)

Parayı duyunca ben 😂😂 Reis yok ortalarda😂

:D :D
kaçamaz ama hacı abi elbet gelecek :D

Gelince biz nereye kaçacağız asıl:)

O gelsin parayı versin :D
biz sonra senle yurt dışına kaçarız :)

Abi tek yeşilim pasaport zaten 😂😂

O kadar laf ettik 😂

@necrosahin
O kedi buraya geleceeeeeeeeeeekkk :)))))))))))))))))))))

yada belki internetten havale geçer o da olur yani :)))

@rdvn bi el atarsan sevinirim :)))))))))))))
Atmazsan üzülürüm :)))))))))

Aslında sizin yeşillikle aranız iyi olması lazım , doların rengi yeşilmiydi ben hatırlamıyorum uzun süredir görmedimde :D

:D bende görmedim :D
10 bin doları İNŞAALLAH bu gece toplarsak görecem :)))))))))))))))))))))

Sayın Yeşilbağ yeşilleriniz bol olsun 😊

bizim olmasın mı? : )

Sizin daha çok olsun 😊

Olsun hacı abi sizinde olsun :D
olsun ki sizde bana verin :)))))))))))))

yok ama yok :D ne kadar getirdiniz yanınızda gelirken sayım hocam üstad parabasan :)

Valla üstat açlık sefalet. Utopiandan bekliyorum bir şeyler. Bu hafta toplasamda azıcık trkasaya atsam 😂

:D tr kasa önemli değil hacı abi :D
bana at bana :D
ben de by kasa yım :)

Hadeee yarışma yapalım abi ayıpsın açık ara 1. Olursun 😊😊

ne yarışması yaa :)
yarışmadan bana direk verseniz büyük ödülü olmazmı :)))

Zaten 2. Ve 3. Yi seçeceğiz 😂😂

Hayda haci abey gece gece napiyonuz bensiz bakim ayip oluyor ama :))

Bi 3-5 de bana ateşleyin de steeme basalim hacı abiler 😂

:D bu gece By_YesilbaG' a yardım gecesi :D
bakın bütün sanatçılar onun için toplanmış :)
lütfen kendinize başka bir gece yapın :D

😂😂😂

:)
hacı abi iban veriyorum :D Tr125461 :D isim by-yesilbag :D
banka steemit :D at yolla bekliyorum D:

Hemen hacı abi :)

Fazla yükselmeyin steem'e kırmayın onu :D

:) Steem çoştu haaaa şu an 4,22
biz dedikya bu gece 10 bin dolar toplayıp içeri sokacaz diye 10 dolara çıkar bu gece çakaaaall :)))))))))))))

ben ateşledim şuan ne zaman sana gelir bilemiyorum hacı abii :D

:) hacı abi İNŞAALLAH olayı yanlış anlayıp mahalleyi falan yakmadın :))))))))))))))

laaaan ev yanıyo :D

:)))))))))))))))))))))))))))))))))

naapppttıııııınn sen :))))))))))))))

çok yanlış anlamışsın olayı seeeeeeeeeeennn :)))))))))))))))))

Hadi bakalım ortalık karıştı :)

Adam evi yakmış hacı abi :D
hemde bana vermek için ayırdığı 1000 dolar la :)))))))))))

hacı abi dolarlların yarısını kurtardım ama yarısı yandı yananda hepsi orta kısımdan ne yapacuk :D

@yataydeli nerdeeeeeeeeeeesiiiinnnn

yangını yanıyodu onu söndürdüm hacı abi :D

:) la bırak yansın mahalle :)
sen bana dolar at yada steem :D

👍🙋‍♀️

kopyala yapıştır demii :D

You're so nice for commenting on this post. For that, I gave you a vote!

yok tamamen orjinal hepsi :D
kopya hiç bir şey yok :D
paramı basıyoruz biz hacı abi :D

Lütfen desteklerinizi nakit olarak :D yada banka yoluyla bana ulaştırın :D
çok değil 800 dolar yada 6000 euro yeterli dir bu gece için :)

Evet kasa benim hesap no 61irfan61 :)

Çekici oldu değil mi :)

bence siz kendi yorumunuzu yanıtlayarak sabaha kadar TR etiketine destek olabilirsiniz :D

çok mantıklı bende yapayım :D

:) sen de bana biaraz cık para göndererek sabaha kadar bana destek olabilirsin hacı abi :)))))))))))

You're so nice for commenting on this post. For that, I gave you a vote!

ok thank you
Welcomme the turkish muhabbet :)))))))))))))))

Kim bu bot kendiliğinden geliyor ya

Ne botu hacı abi :)
bot değil o :D
bana destek için yurt dışından geldi :))))))))))))

hem bak dereceside 61 :)
kesin benim için gelmiş kesin :D
hoş geldin @rewardpoolrape hoşgeldin :)))
welcomme welcomme :)

:D
ya hacı abi 61 bi kere benim :)
lütfen benim gecemde kendine bir şeyler yontmaya çalışamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Nop önce ben verdim hesap no :)

nop ne hacı abi bu gece seni anlamakta gerçekten çok zorlanıyorum :))))))))))))))))))

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63030.98
ETH 2594.62
USDT 1.00
SBD 2.74