kaşarların adresi bulunur..

in tr •  2 years ago 

[-]hulyaa (29) · 2 days ago
ulan şerefsiz hala mı lan ben ulas lan aşagıdakı fotoyada ıyı bak yanımdakide hulya izmir balçovadayız biz yakınlardaysan bi gelsene sen uzaktan kopek gibi havlama sen savaşta olen askerin uzerınden para kazanmaya çalışan evlı kadınları sanal ortamda taciz eden şerefsız it karım herşeyi anlattı butun bu postlarınla gerekli bilişim şubeye başvuruyu yapıcam karımı rahatsız etmeye devam et sen 22 yıldır kamu hizmetindeyin senin gibi ezik pislik şerefsiz bi adam görmedim ben sen devam et götünden kan alırlar girdiğin şubede senin sen kimsin bemim karımı taciz ediyosun lan orospu çocuğu ........ bu arkadaş 22 YILDIR KAMU HİZMETİNDE...

hülya da bu .. bu amına koydyduğum kamu görrevlisi 22 yılık memur ise bu Hülya en fazla 30 yaşında........... SORULARI SİZE BIRAKIYORUM...... ULAŞÇIM haydı buyur muhakkemeye gitmessen ananı g..n bir defa daha ksm...

Authors get paid when people like you upvote their post.
If you enjoyed what you read here, create your account today and start earning FREE STEEM!
Sort Order:  

bulduk la sen mahalle muhtarı .. Ne haber..? ......

kendi kendini ne güzel ele vermişsin... ne güzel memleket kafanda hayali tacizci oluştur sonra sıslan. tehtid et...dikkat et paylaşımındaki bütün resim ve ''share writting''ler bende de var...Buyur şikayet et ben de suçlu bulunmazsam şayet ki... senin bu link belirterek ( teşekkür ederim) aslında şikayet edipte bilmeden beni akladığın için ve bana hakaret edip karşı tazminat davası açmama yol açtığın için.

[-]ulas (26) · 19 hours ago
https://steemit.com/desifre/@ulas/bu-tacizci-hayvana-dikkat-edin-oenemlidir-arkadalar-sadece-okuyun-bilginiz-olsun................
tacizci-hayvana-..... yukarıdaki terimleride Şahsım adına sen kullandın ..

keşke aramızda ki saat farkı olmasa da seni canli yakalasam derdini bana anlatsan...

istemdende 2 bot gelip hemen - voit yapmış çok hızlıısın..
@hulyya eşinmidir nedir ? şimdilik onun hesabına dokunmayacağım ama onun yalakalarıda vardı ya bana ilk saldıranlar onlar ve senin sansın yok...ben sadace onu uyarmıştım.. k, sen o bölümü zaten okumamışsın. bene saldırdın.hanımını aradan çık... (bukorku falan değil.. geriye dönük bütün herşeyi kontrol et görürsün . hanımına tacizim yok..) ama sana olacak bundan sonra.. v e o piçlere karşı....buyurun bakalım el mi yaman bey mi yaman...

iyiydik ya sonunu merak etmiyon mu hayvan ulen akşam gelmezsen vesileye en büyük yavşaksın olum sen hayvan seni ben değil devlet bulucak olum kayıt dışı kazanç legal olmayan sanal organize taciz tehdit şebekesi kurma taciz tehdit o çakallarınla yakıcam lan hepinizi delirttiniz lan beni hadi uğraşın şimdi koskaca iki bakanlıkla mahkemelerde ama dava çabuk biter onda sonra ben görşcem senle sen ötmeye devam et böyle akşam gel dnsöz elbisesi giydiricem sana alnına sbd takıcam para için arkasını bile döner senin gibi şerefsiz sapıklar
ama şunları unutma sen başlattın artık döniş yok karıma ve ölmüş anama bana tacizler tehditler yağdırdın düşünmedinmi lan beyinsiz hayvan nereye gideceğini toy internet gezginimi zanneetin beni yıllarımı verdim lan bu bu devlete dağında şehirinde ilçesinde şimdi kalkmış zibidinin biri beni tehdit ediyo karımı taciz ediyo alsancak titricek akşam gelirsen ödlek şerefsiz

DEVAM SONUNA KADAR SENİ SAPIK OROSPU EVLADI AKŞAMI SABIRSIZLIKLA BEKLIYORUM https://steemit.com/davet/@hulyaa/sapigin-pesinde-2-guen-sonunda-geldigim-nokta-bybrawe-sen-de-bakiver

niye kapatmıyn lan bu hesabıda orospu evladı sen karıma taciz edersin ha karını s.......farz oldu bana dersin ha bak ben seni nasıl ..........orospunun evladı sapık tacizci kaç tane sabıkan var haftaya çıkar ortaya orospu çocuğu her şey hem kamera fotolarıyla hem buradan log baştan beri kayıtlı çocuk sen macintochla başladım ben bu işlere sen daha götünde bokla geziyodun ya da goğmamıştın şerefsiz orospu evladı
https://steemit.com/sapikseslenis/@hulyaa/tr-tuem-tuerkiye-ekibine-sesleniyorum-hakli-bir-davaya-destek-vermek-isteyen-onurlu-serefli-arkadaslara

  ·  2 years ago (edited)

bu post tüm tr grubuna atılıyor sırayla sen de oku orospunun çocuğu
UPVOTE İÇİN DEĞİLDİR UYARI HOCAM LİNKTEN OKUYUN ÇOK ÖNEMLİ DİKKAT
https://steemit.com/tr/@hulyaa/tr-dikkaaat-tuerkiye-grubu-ve-kusadasi-projelerine-katilanlar-bu-hesap-tehlikeli-orospu-cocugu-22-30-dan-00-30-a-kadar-bekledim

Congratulations @burrock! You received a personal award!

1 Year on Steemit

Click here to view your Board of Honor

Do not miss the last post from @steemitboard:

Saint Nicholas challenge for good boys and girls

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @burrock! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!