SAHAF/ZAMAN SATAN DÜKKAN

in #tr6 years ago (edited)

Sahaflık meslek mi? Sanat mı? soruları ile çokça karşılaşıyorum.
Bence sahaflık gönül işi, samimiyet meselesi...
Aşk ile ve iyi yapılan hemen her şey sanat gibi görülüyor ise bir nevi sanattır.
Herkesin harcı değil bence, meslek dediğin çoğu para amaçlı yapılan iş alanı ama sahaflık öyle mi?
Hissiyat gerektirir, sevgi gerektirir amaç para kazanmaktan çok; bir kaç insan, iki de muhabbetin belini kırmaktır.
Neyse, bunları şimdilik bırakalım bir yana...
Günümüzde eskisi kadar ilgi görmese de sahaflar varlığını sürdürüyor, zaten çok insandan ziyade okumayı, muhabbeti bilen insanların gitmesi daha önemli.
.
.
Ama bu demek değil ki gitmeseler de olur yada madem sanatçılar, muhabbet bekliyorlar para kazanmasalar da olur, tam aksine kazanç sağlamaları gerekir. Sahaf bence kültür meselesi her ne kadar dijitalleşme olsa da (yine bence diyerek devam edeyim) kitapsever herkesin gönlünde bir sahaf aşkı yatar.Ben konumum ve imkanlarım dolayısıyla pek gidemesem de elimden geldiğince sahaflardan alışveriş yapmayı tercih ediyorum.
.
.
Eee bu kadar sahaf dedim, şuraya bir sahaf ilitiştireyim...

Heybeli Sahaf/Zaman Satan Dükkan
Heybeli Adaya yolunuz düşerse uğramalısınız ! Ama gidemiyorsanız üzülmeyin çok güzel kitaplar var ve bu kitaplar bir tık uzağınızda... (Ben gittiğim de ne yazık ki kapalıydı, fakat instagram sayfası bile insanın içini ısıtmaya yetiyor.Bu arada @burakdogusoy 'la bu yaz belki gideriz iki muhabbet, bir kaç kitapla döneriz.)

WhatsApp Image 2018-05-27 at 00.46.23.jpeg

Sort:  

Merhaba ben @osmania, @kusadasi ve @try-market küratörü olarak #tr ve #cointurk etiketlerindeki kaliteli yazıları inceliyorum. Sonrasında bu yazılar @kusadasi veya @try-market hesapları tarafından upvote ediliyor. @kusadasi ve @try-market #tr etiketinin daha yukarılara çıkması için çok büyük bir çaba içerisindedir. Tabii ki bu ilerleyişin kaliteli yazılarla olması yönünde çaba harcıyoruz.Paylaşımlarınıza 'cointurk' etiketini ekleyerek @kusadasi ve @try-market tarafından desteklenmesini sağlayabilirsiniz. Ayrıca, sürekli olarak @kusadasi tarafından düzenlenen projeler ve discord kanalımızda anlık yarışmalar mevcuttur.
Katılmak isterseniz discord kanalımıza buradan ulaşabilirsiniz.

Teşekkür ederim, etiketlemelerim de kullanmaya özen göstereceğim :)

Eski kitapları bende cok severim sahaflar dediginiz gibi gönül insanıdır ticari düşünceden uzak.. Kaleminize saglık..

Teşekkür ederim, sizin de yüreğinize sağlık

Sahaflık gönül işi gerçekten, her nekadar teknoloji çağında sahaflık azalmışsa da yapanları tebrik ediyorum.
Ellerine sağlık güzel bir paylaşım olmuş 😊

Çok teşekkür ederim 😊

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabindan oy kazanmıştır. Tr tagi altında yazmış olduğunuz kaliteli içerikleri görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için TrYardım Desteklenen İçerikler 27 Mayıs 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

Teşekkür ederim 😊

👍

sahaflar gerçekten güzel mekanlar. Malesef günümüzde sahaflar 3'e ayrılıyor.

  1. Gerçek sahaflar muhabbetiyle duruşuyla belli eder.
  2. Ticari kaygıyla hareket eden sahaflar, tek dertleri paradır.
  3. Entel görünmeye çalışan sahaflar, bunların dertleri de malumdur.

Guzel yazi olmuss

Teşekkür ederim

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56881.12
ETH 2338.97
USDT 1.00
SBD 2.38