LEYLA'DAN SONRA / BAKMADAN GEÇME !

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba,
Geçen gün sohbet esnasında bir siteden bahsedildi , merak ettim , girdim ve inceledim çok hoşuma gitmesi nedeniyle sizlerle paylaşmak istedim öncelikle sizlere Leyla'dan Sonra hakkında bilgi vereceğim.Keyifli okumalar..

logo.png

Onkoloji servisi ziyaretlerinde tanıştıkları Leyla'nın bir dileğini gerçekleştirmek ve daha bir çok çocuğun dileklerini gerçekleştirmek adına yola çıkan üç tıp öğrencisi bu güzelliğe ilk adımı atıyor,Leyla’nın vefat etmesiyle birlikte çalışmalarını hızlandırmak üzere kuruluyor. Projenin kuruluş yeri İstanbul (Çapa) Tıp Fakültesi' ve şu an 47 fakültede aktif olarak ilerliyor. Kronik hastalıklı çocukların yanında duran, onların minicik kalpleriyle kocaman kurdukları hayallere kavuşmalarını sağlayan güzel yürekli tıp öğrencilerinden oluşan ekip.

18557220_1813201128902489_1307110116689425063_n.jpg

Leyla'dan Sonra süreci şöyle anlatıyor :

Tıp öğrencilerinden oluşan iki – üç kişilik ekipler oluşturuyor, düzenli olarak servislere gidip çocuklarımızı ziyaret ediyoruz. Sohbet ederken en sevdiği renk, izlediği filmler, hayalindeki meslek gibi çocuğumuzu daha iyi tanımamızı sağlayan sorularla arkadaşlığımızı ilerletmeyi ihmal etmiyoruz. Muhabbet sırasında hayatta gerçekleşmesini en çok istediği dileğini öğreniyoruz. Bu çok istenen bir oyuncak, öğrenme hayalleri kurulan bir enstrüman ya da okunmayı bekleyen bir kitap olabildiği gibi bir ünlüyle tanışıp imzasını almak, bir gezi, bazen de sadece patates kızartması yemek gibi minik bir istek olabiliyor.Siz de isterseniz kargo ile isterseniz kendiniz gidebilirsiniz ! :)

30742591_1985864794969454_44887458065150583_n.jpg

Eren'e dileğini sorduk ve de bizden akülü araba istedi. Miniğimizin dileğini gerçekleştirerek gülümsemesine ortak olmak ister misiniz?

(Akdeniz Tıp - Antalya)

3984_1.jpg

Bugün fakültemizin hastanesinde Sümeyye ile tanıştık. Sümeyye 9 yaşında, kalp yetmezliği tanısı ile hastanemizde tedavi görmekte. Biraz sohbet edince Sümeyye'mizin ileride anasınıfı öğretmeni olmak istediğini öğrendik ve onun çok iyi bir öğretmen olacağını merhamet dolu bakışlarından anladık şimdiden. Sümeyye'miz ile sohbeti ilerletince gitara bir ilgisi olduğunu anlıyoruz. Miniğimizin henüz bir gitarı olmadığını ve gitar çalmayı öğrenmeyi çok istediğini söylüyor. Dileğini sorduğumuzda ise “gitar kursuna gitmek” istediğini öğreniyoruz. Siz de tatlı arkadaşımız Sümeyye'nin dileğini gerçekleştirip onu mutlu etmeye ne dersiniz?

Detaylı bilgi için ; Leyla'dan Sonra sitesini ziyaret edebilirsiniz.

Tüm Görseller

Sort:  

@dlive can you pls give upvote this post.

daha çok dilekleri gerçekleştirmek umuduyla.güzel bir yazı.umarım ilgi çeker

Teşekkür ederim , umarııım.

Güzel bir paylasim güzel bir düsünce umarim ilgi ceker

Umarım... Ne kadar çok kişiye ulaşırsa o adar iyi olur diye düşünüyorum.

Merhaba @burcunurdogusoy,

Yazınız @trdaily tarafından otomatik olarak seçildi. Ve @trdaily curation trail'i takip eden
@emrebeyler hesabından da oy aldınız.

@trdaily curation trail'e bu adresten katılabilirsiniz.

Yine görüşmek üzere! :)

Küçücük kalplere umut olmak ne kadar değerli.Çok güzel bir paylaşım olmuş.:)

Çok teşekkür ederiim , böyle düşünmeniz çok güzel

Farkındalık yaratmak adına çok güzel bir post olmuş emeğinize sağlık.

Küç0cük yüreklerin hayallerini gerçekleştirmek kadar güzel ne olabilir ki? Akülü araba hayalini kuran yavrucağın hayalini gerçekleştirebilmek için 100 tl bir hesaba yatırmak istiyorum. İnşallah daha üstüne katkıda bulunan olur da çocuğumuzun akülü araba ile mutlu bir şekilde videosunu paylaşma imkanımız olur.

Eğer yeterli katkı sağlanırsa @kagantrky kardeşimiz Antalya da oturuyormuş, o teslim edebileceğini söyledi.
İmkanı olan herkesten katkılarını bekliyoruz..
Bir yüreğe merhaba demek adına herkesi destek olmaya davet ediyorum .
Herşey faturalı ve teslim anı an an Fotoğraflarla kanıtlı olacak...

@baycan çok teşekkür ederiz bir etkinlik mi başlatılacak bağış kampanyası gibi yada sadece böyle görenler mi yardım edecek bende sbd göndererek destek olmak istiyorum akülü araba isteyen kardeşimize

Bu arada ben sadece iki çocuğumuzu paylaştım fakat sitede bir çok kardeşimizin istekleri var dileyenler bakıp imkanları dahilinde destek olabilir. Tekrar bu kadar duyarlı olduğunuz için çok teşekkür ediyorum.

Gerçekten şuan ne diyeceğimi bilemiyorum , böyle duyarlı insanlarımızın olması beni çok mutlu etti, minicik yüreklere dokunacaksınız...Çok teşekkür ederim.

@baycan hanıma ayrıca bu konuda teşekkürlerimi iletmek istiyorum. Kendisi beni bilgilendirdi bu konuda. Ayrıca trliste ekibi olarak tüm içtenliğimizle böyle bir yardım projesinde bulunmayı çok isteriz. Bu konuda discord üzerinden benimle iletişime geçerseniz çok memnun olurum

Teşekkür ederim

@kagantrky kardeşimin üniversitede bazı projeleri var diye burayla çok ilgilenemiyor ben sizinle iletişime geçeceğim discord üzeirnden

Tabi hocam beklerim

Harikasınız gençler.Allah herjesi iyiye doğru işler yapmaya yöneltsin inşallah 😃

tebrikler 👍 faydalı bir proje tanıtımı. Duyurduğunuz için ayrıca teşekkürler.

Teşekkür ederim umarım faydam dokunabilir

Kardeş dünyam çok güzel bir yazı yazmış ve güzel bir projeyi tanıtmışsın destek olmak isteyen çok güzel insanlar çıkacaktır umarım güzel bir destek verebiliriz Türk steemerlar olarak

Umarım abicim o küçük yüreklerin güzel şeylere ihtiyacı var.

Merhaba, ben @kusadasi ve @try-market küratörü olarak #tr ve #cointurk etiketlerinindeki kaliteli yazıları inceliyorum. Sonrasında bu yazılar @kusadasi ve @try-market tarafından upvote ediliyor. @kusadasi ve @try-market #tr etiketinin daha yukarılara çıkması için çok büyük bir çaba içerisindedir. Tabii ki bu ilerleyişin kaliteli yazılarla olması yönünde çaba harcıyoruz.Paylaşımlarınıza 'cointurk' etiketini ekleyerek @kusadasi ve @try-market tarafından desteklenmesini sağlayabilirsiniz. Ayrıca, sürekli olarak @kusadasi tarafından düzenlenen projeler ve discord kanalımızda anlık yarışmalar mevcuttur.
Katılmak isterseniz discord kanalımıza buradan ulaşabilirsiniz.

Sizin ve diğer tüm arkadaşların emeklerine sağlık. Çok güzel bir proje.

Desteklerle bu güzel projenin hakkının verileceğine inanıyorum...Teşekkür ederim.

Çok duyarlı bir steemit üyesi olmanız gerçekten takdire değer. Ben buraya @trliste de seçildiğinizi görüp, tebrik etmeye gelmiştim ama paylaşımınızı görünce onun için tebrik etmek daha anlamlı geldi. Sevgiler.

Teşekkür ederim, sevgiler.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65733.39
ETH 3506.40
USDT 1.00
SBD 2.51