Stellar Coin (XLM) Teknik Analizi [Cointurk 15. Projesi]

in #tr6 years ago

Öncelikler herkese merhaba. Birçok steemitci gibi ben de "Cointurk 15. Projesine" dahil oldum. Öncelikle @kusadasi 'na "cointurk" etiketine ve Türkçe içeriğe olan katkısından dolayı teşekkür ederim.

Konumuz Stellar Coin (XLM). Birçok steemitci "Cointurk" Stellar Coin'in projesini anlatan yazılar yazdılar, çoğunu okumaya çalıştım. Ben projeden ziyade coinin teknik analizine değinmek istiyorum. Zira çok güzel yazılar yazıldı XLM hakkında. Teknik analiz ile ilgili boşluğu doldurmak adına yazımı yazmaya karar verdim.


Grafik 1 günlük Binance Borsası XLM/BTC grafiğidir. Şekildeki üçgen üçgen formasyonlarından olan simetrik üçgen formasyonudur. Üçgenin yukarı yönde kırılması ileride yükseliş olacağına, üçgenin aşağı yönde olması düşüş olacağı sinyalini verir. Fiyat hedefi üçgen boyu kadardır. Kısacası üçgenin kırıldığı noktadan üçgen boyu kadar düşüş veya yükseliş gerçekleşecektir. Alım veya satım için üçgenin tamamen kırılmasını beklemek gerekir.

Stellar Coin (XLM) Alım-Satım Yapan Borsalar Listesi

  • Binance
  • Bittrex
  • Poloniex
  • Upbit
  • Kraken
  • OKEx
  • Stronghold
  • Aex
  • Cex.io
  • Koineks
  • Exrates


Stellar coini yukarıdaki listedeki borsalardan alıp, satabilirsiniz. Garfik analizi kesinlikle yatırım tavsiyesi içermez. Bilgi amaçlıdır.

Sort:  

Bu kadar hızlı transaction süresi olan bir coin, reel işletmeler için de çok fazla etkili olabilir, yukarı kırılırsa çabuk topalandığını göstermesi açısından da güzel olur.

3-4 gün içerisinde üçgen daralacak sanırım. Herhangi bir takoz oluşmazsa tabi. Tam gidişatı kestiremiyorum şu an ama bildiğim yükselişin veya düşüşün büyük ivmede olacağı. Tabi ben işin analiz kısmına bakıyorum. Herhangi bir coinle ilgili haber durumlar değiştrebilir.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63877.55
ETH 3143.56
USDT 1.00
SBD 3.97