Instagram ve Twitter Bağımlılığından Steemit Sayesinde Kurtuldum :) [Cointurk 16. Projesi]

in #tr7 years ago

Kripto paralarla tanışmam bir arkadaşım sayesinde geçen sene oldu. Bana bitcoinden bahsetmişti. Ben de nedir ne değildir derken kendimi kripto paraları araştırırken buldum. Steemit platforumuyla tanışmadan önce "Steem Coini ve SBD'yi" biliyor ama ne amaçla kullanıldığı tam bilmiyordum. Coin alım ve satımı yapmaya başladım ve bir süre sonra "Steemit'i" keşfettim. Kasım ayından beri steem ailesinin bir üyesiyim.


Steemit'i aktif olarak kullanmaya başladıktan sonra hem kripto paralara hem de blockchain teknolojisine olan inancım daha da artmaya başladı. Daha çok araştırmaya, daha çok öğrenmeye başladım. Steemit'i geleceğin "Wordpress'i", "sosyal medyası" olarak görmeye başladım. Steemit'i kullanırken Facebook, Twitter ve Instagram gibi sosyal medya uygulamalarını artık daha az kullandığımı farkettim. Bence Steemit gelecekte çok daha iyi yerlere gelecek. Sosyal medyalarda paylaşım yapmak yerine artık Steemit'te paylaşımlar yapıyorum. Az da olsa biraz da kazanç elde ediyorum.

Benim hayatımda artık Steemit çok önemli bir yerde. Hayatımı değiştiren en önemli olayı ise artık sosyal medyayı daha az kullanmam :) 

Okuduğunuz için teşekkür ederim. @kusadasi 'na desteğinden ötürü ayrıca teşekkürler.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63493.34
ETH 2578.53
USDT 1.00
SBD 2.79