SCAM COİN NEDİR? NASIL ANLAŞILIR? [Cointurk 22. Projesi] (burakdogusoy #3314)

in #tr7 years ago

SCAMCOİN NEDİR?

Öncelikle bundan 15 gün öncesine kadar kriptopara nedir bilmeyen biriydim bitcoin derlerdi onu duyardım ama detaylı bilmezdim @kusadasi sayesinde baya bir araştırma şansım oldu 22. proje kapsamında bu yazıyı yazıyorum. Okuduğu kaynaklardan öğrendiğim kadarıyla scamcoin bir çeşit dolandırıcılık şekli. Malum artık dünya dijital bir hal almakta doğal olarak dijital paralar piyasaya çıkmakta. Bunun neticesinde tabi ki dolandırıcığın da bu dijital paralar üzerinden yürütülen şekillerinden birisi scamcoin.

Scamcoin size umut vadediyor genellikle(tüm dolandırıcılıklarda olduğu gibi). Size gereğinden fazla cazip şartlarda yatırım yapma imkanı sunuyorlar ve buna krşılık sizi dolandırma amacı güdüyorlar. Bunun dışında birde alt üyelik oluşturma yani saadet zinciri tarzı yapısı olanların da mevcut olduğunu öğrendim.


Kaynak: https://www.mininghaber.com/scam-nedir.html

SCAM COİN NASIL ANLAŞILIR?

  • Scam coinler gereğinden fazla cazip yatırım şartları sunarlar.
  • Kaynak kodları kapalıdır (Yazılımdan anlayanlar daha iyi bilir ben kabataslak fikir sahibiyim sadece)
  • Herkesin bilmediği coin türlerinin scam coin olma olasılığı yüksektir.
  • Bu site aracılığı ile biraz referans sağlanabilir : https://isthiscoinascam.com/

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64448.82
ETH 2646.10
USDT 1.00
SBD 2.77