You are viewing a single comment's thread from:

RE: Baris Manco Dogru bildigini yapti

in #tr6 years ago

Eğer teknik direktör olsaydım kesin seni takımıma katardım hocam. Son dakika golleri ile oyunun kaderini değiştirme yeteneğin tartışılmaz. Tebrik ederim iki yarışma yaptım ikisinde de ödülsüz dönmedin tüm yarışmalarımda görmek isterim seni

Sort:  

Iltifat ediyorsun :) Şımartma beni :D
yarışmaların konuları hoşuma gitti bende gönlümden katılmak istedim, bu şekilde iyi içerikler oluştuğuna bir kez daha tanık oldum sayende...

Steemit de herkes herşey olabilir🤩

yok yok iltifat değil gerçekler bunlar :)) yarışmalar sayesinde çok güzel insanlar ile bağ kurmuş oluyorum biri de sensin bu güzel insanların çok mutluyum bu konuda katılımın için çok teşekkür ederim

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 62997.47
ETH 2728.60
USDT 1.00
SBD 2.63