You are viewing a single comment's thread from:

RE: 3 SBD Ödüllü Yarışma

in #tr6 years ago

üstad upvote yaptım resteem de yaptım sadece katılmak için katılacağım ödülle ilgilenmiyorum ama bence şahsi fikrim tabi daha aşağı alabilirsin seviyeyi 35 falan olabilir mesela çünkü 50 olan zaten baya birşeyi öğrenmiştir ama tabi sen bilirsin emeğine sağlık çok güzel bir etkinlik ypaıyorsun

Sort:  

teşekkürler kardeşim dediğinde haklılık payı var ama daha önce yarışma yapanlarda gördüğüm bir durumdu bu. katılımcıların puanı yüksek olsa bile gelirleri çok düşük olabiliyor. bu anlamda daha büyük yarışmalar düzenleyenler de başlangıçta düşük tuttukları puanları, bu durum karşısında artırmaya gitmişlerdi. oradaki tepkiler ve çözümleri dikkate alarak puanı elli olarak belirledim. yorumun için çok teşekkür ederim.

anladım üstad teşekkürler bilgi için

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 61029.99
ETH 3375.14
USDT 1.00
SBD 2.48