You are viewing a single comment's thread from:

RE: Günlük Yorum Etkinliği 23.07.2018

in #tr6 years ago

Transhümanizm konusunu bu gönderi ile araştırmış olsam da daha önce takip ettiğim bazı bilimsel yazı yazan sitelerde insan benliğini mikroçiplere yükleyerek bedenin ölümünden sonra insanın hayatta kalabilmesinin amaçlandığı deneyler ile benzer bir çizgide olduğunu farkettim. Arkadaşlar dinsel yada tanrısal olduğu konusuna çok dayandırmış fakat benim bakış açım çok daha farklı. Aslında ölümün ve yaşamın ne olduğu tekrar sorgulanmalı bence. Transhümanizm bir felsefe olsada bazı bilimsel yazılardan ve deneylerden yola çıkarak benzerlik taşıdığını gördüğm için söylüyorum bence çok başka birşey. Hiçbir din insanın Tanrı'nın izin vermediği şeyleri başarabileceğini söylemez. Bu sebeple yapılan çalışma başarılı olursa günün birinde ki bence olacak bu durumda yine dinler ile çatışmayacak çünkü o zaman da Tanrı izin verdi denecektir. Ama konu tamamen dinin yada tanrı inancının dışında insanlık adına bilimsel bir çalışmadır. Sonuç olarak umarım başarılı olur ki bence yakın tarihte başarılı olabileceğini düşünmediğim fakat uzun vadede kesinlikle başarılı sonuçlar ortaya çıkartabilecek çalışmalar mevcut. Sonuçlarını biz görürmüyüz bilemem fakat kesinlikle gerçekleştirilecek ben böyle düünüyorum.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61830.18
ETH 2457.48
USDT 1.00
SBD 2.54