You are viewing a single comment's thread from:

RE: Günlük Yorum Etkinliği 13.07.2018

in #tr6 years ago

Leonardo Da Vinci diyorum ben. Çünkü dünyanın ender yetiştirdiği insanlardan. Toplumsal sınıfların olduğu bir dönemde bulunduğu sınıfa ait olmayı reddederek ve çok yönlü çalışarak şu an kullandığımız bir çok şeyin temellerini atmıştır. Çoğu insan onu sadece ressam sansa da aslında o hem bir mühendis hem bir anatomist hem bir mimar hem bir müzisyen olabilmiş yani çok yönlü çalışmış ve birçok sanat dalında eseler bırakmış biridir. Eserlerini tam bitirmemiş olmasıyla meşhur olsa da yaptığı işler çaının çok ötesindedir. İlk uçak uçmadan 400 sene evvel insanların uçmayı hayal bile edemediği bir dönemde helikopter prototipini tasarlamış büyük bir bilim insanıdır kendisi.

Sort:  

Eserlerindeki inanılmaz geometri ve verdiği mesajların yüzyıllar sonra anlaşılması da cabası

hahaha sanırım sizde da vinci demeye niyetliydiniz ben önce davrandım gibi okudum yazınızı :D

Yok hocam ben yazıya başladığımda yorum yoktu. Tamamen tesadüf :) fakat görünce mutlu oldum :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 58225.92
ETH 3120.30
USDT 1.00
SBD 2.50