You are viewing a single comment's thread from:

RE: Anadolu, Feronio, Coogger, Jumbot ve Trliste

in #tr7 years ago

ben daha yeniyim steemit te ilk günümde @feronio ile karşılaştım ve botun ne olduğunu anlayamadığımdan komik bir diyalog yaşadım ama ilk baştan desteğini gördüm sağolsun ikinci günümde de @trliste ve @coogger ile tnaıştım sağolsunlar yazılarımı beğendiler desteklediler aslına bakarsanız herkes gibi bende hem bildiklerimi paylaşma ve kendimi geliştirme hemde bunu yaparken para kazanma imkanı olduğunu duyduğum için denemek istedim steemit i fakat gördüğüm o ki para kazanma işi sıkıntılı öyle bir durum zor burda fakat burda ismi geçen ekiplerin motivasyonu paradan çok çok daha değerli hepsine teşekkür ederim

Sort:  

Kesinlikle öyle başlangıçta sırf para için gelenler, bir müddet sonra bırakıyorlar zaten.

Buranın ortamı bir başka, herkes çevresindeki kaliteli insanları buraya davet etse ne kadar güzel olur. Çöplükte elmas arıyor gibi hissediyorum bazen, gereksiz içerik sayısı o kadar fazla ki.

Daha kaliteli içerikler arttıkça çöp olanlar yavaş yavaş göze batmayacaklar ve kaybolmaya başlayacaklar.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62848.40
ETH 2467.65
USDT 1.00
SBD 2.63