KEMAL SUNAL YARIŞMAMIZA BUYRUN

in #tr6 years ago (edited)


Kaynak

Merhaba Arkadaşlar

  1. Yarışmamız için hazır mısınız. Bu yarışmamızda da büyük bir sanatçıyı anacağız hep beraber. Bu yarışmada bana değerlendirme konusunda destek verecek olan @baycan arkadaşımıza çok teşekkür ederim. Ödülümüz büyük değil fakat zaten ödül amaçlı katılım istemediğimi her yarışmada belirtiyorum. Eğer eğlenmek ve de büyük ustaları anmak istiyorsanız yarışmalarımı takip etmenizi öneririm. Şimdi gelelim yarışmaya :))

YARIŞMANIN KONUSU

Arkadaşlar sizden bu yarışmada Kemal SUNAL ile ilgili bir post hazırlamanızı istiyorum. İçinizden ne geliyorsa onu yapabilirsiniz hiçbir sınır yok. Kelime sınırı vs gibi. Tabi bir önceki yarışmamdan yola çıkarak ben bu yazdıklarınızı okurken biraz da gülmek istiyorum. Yazılarınıza Kemal SUNAL'ın görüntülerinden eklemenizi istiyorum. Bunlar komik sahneler de olabilir normal videolar da olabilir hiç önemli değil.

KATILIM KOŞULLARI

  • Bu postu upvote ve resteem yapmak ayrıca yarışmaya katıldığınızı anlayabilmemiz için kendi yazdığınız postu yorum kısmına eklemenizi istiyorum
  • Postunuzun ilk tagı #tr olmalıdır. Diğerlerine siz istediğiniz gibi karar verebilirsiniz.
  • Kelime sınırı yok içinizden gelenleri anlatın yeter.
  • Yazınızın sonuna Kemal SUNAL ile ilgili bir video eklemeyi unutmayın.
  • Yarışmaya son katılım tarihi 18.04.2018 saat 23:59 dur. 2 gün süre istiyorum değerlendirme için sizden yani 20.04.2018 tarihinde en geç açıklamış olmayı planlıyorum bir aksilik çıkmazsa.

ÖDÜL DAĞILIMI

  • BİRİNCİ OLAN ARKADAŞIMIZA 0.500 STEEM
  • İKİNCİ OLAN ARKADAŞIMIZA 0.250 STEEM
  • ÜÇÜNCÜ OLAN ARKADAŞIMIZA 0.100 STEEM
  • DÖRDÜNCÜ VE BEŞİNCİ OLAN ARKADAŞLARIMIZA DA 0.075 ER STEEM

SON BİR AÇIKLAMA

Arkadaşlar biliyorum ödül miktarı az ama benim bu düzeyde hem kendi gelişimim için üzerinde çalıştığım projeler hemde bu yarışmaların devam edebilmesi için gücüm bu kadarına yetiyor ki zaten amacınız da ödül olmasın ben bu yarışmalar sayesinde çok güzel dostluklar kuruyorum. Yani yarışma işin espirisi olsun bizim amacımız birbirimizi tanımak birbirimize destek olmak olsun istiyorum. Daha önceki yarışmalarıma katılan arkadaşlarımızı etiketlemek istiyorum çünkü haberdar olmalarınız istiyorum yeni arkadaşlarımızı da aramızda görmeyi çok isterim.

@ygmraykt
@therkut
@bahriyeli
@emotionalsea
@efsane60
@gulumserunver
@ilkeryilmaz
@junostar
@akifane
@eylul
@dangerux
@omerbayrak
@talaxy

Sort:  

Harika bir konu seçmişsiniz, Kemal Sunal ı kim sevmez ki 😊
Biz onun filmleriyle büyüdük. Kazanın içinde pişme sahnesi hala gözümün önüne geldikçe gülesim gelir. Rahmetlinin yüz ifadeleri mimikleri, gülüşü herşeyi güzeldi. Mekanı cennet olsun inşallah.

Bir de ek bir şey esteem den paylaşım yapınca 0.50 civarında posta katkı sağlıyor. Busy den daha karlı. Bundan sonraki paylaşımlarında deneyerek görebilirsin

Ödül konusunda Birinciye 0.500 sbd ben destek olmak istiyorum.

ben telefon kullanımı konusunda fazlasıyla kötüyüm o yüzden esteem e bulaşmıyorum web uygulamasına geçerse belki o zaman :D konu için de gerçekten büyük sanatçılar o dönemdekiler hep

Sbd leri duydukça birinci olasım geliyor 😅

Bol şans 🍀 🤗

Tebrik Ederiz! Bu Paylaşımınız'da 'destektr' Tag'ını Kullandığınız İçin Upvote Ve Resteem Kazandınız.

@destektr Yeni Türk Steemit Topluluğununa Destek Olmak Adına Hayata Geçirilen Bir Projedir.
Herhangi Bir Karşılık Ve Ödeme Talep Etmeden, Sadece 'destektr' Tag'ını Kullanan Ve @destektr'yi Takip Eden Herkesi Upvote Ve Resteem Yapar.

PhotoText-1521414670653.jpg

Lütfen Bu Hizmeti Sürdürmeye Ve Bundan Sonra Verdiğimiz Desteklerden Daha Yüksek Oy Oranı Alabilmeniz İçin, Oylama Gücümüzü Artırmaya Yardımcı Olmak Adına Alttaki Linkler'i Tıklayarak Çok Az'da Olsa Bağışta Bulunmak İstermisiniz.
(0.010 SBD) - (0.020 SBD) - (0.050 SBD) - (0.100 SBD) - (0.200 SBD) - (0.500 SBD) - (0.750 SBD) - (1.000 SBD)
Tüm Bağışlarınız SP Kiralamak İçin Kullanılacaktır. @destektr'ye Verdiğiniz Önemden Dolayı Çok Teşekkür Ederiz!

teşekkür ederim upvote için deneme amaçlı yaptım aslında tagı lakin size nacizane bir önerim olacak. Şayet tag şartını kaldırıp başka bir kriter koyarsanz daha faydalı olur zannedersem. 5 tag koyabiliyoruz zaten bunlardan biri tr oluyor biri esteem veya busy oluyor haliyle kldı 3 tan birine de trlisteyi koyuyoruz kaldı 2 tag böyle giderse konuyla alakalı tag koyacak yerimiz kalmayacak tag şartınızdan dolayı sizinle irtibatlı olamıyoruz halbuki bir emek veriyorsunuz sizde sadece tagı önemseyerek verirseniz yazarlar için sorun olacağını düşünmekteyim. Lütfen yanlış anlamayın kesinlikle yaptığınız sistemin bir sebebi vardır benimkisi kendimden yola çıkarak ufak bir rica olabilir belki işinize karışmak vs haddim değil sağlıcakla kalın

Önerileriniz bizim için çok önemli ancak şuan oy gücümüz çok düşük olduğundan başka bir bulamıyoruz. Bizim amacımız Türk takipçilerini biraz çoğaltmak ve ödüllü etkinlikle yarışmalar yapmak.
Sizin öneriniz nedir mesele.

benim önerim yok ama tag şartı koşmanızdan dolayı sizinle etkileşimim olmuyor genelde çünkü steemitin durumu malum 5 tag olayı var sıra gelmiyor açıkçası bence çok kaliteli birçok yazıya da bu şakilde ulaşamıyorsunuz diye düşünerek söyledim bir önerim vs olduğundan değil üstad dediğim gibi yanlış anlamanı istemem asla

Keşke steemitte bizi etiketleyen kişileri görebilseydik. Umarım çok katılımcı olur. Yarışma fikri de güzel, çok seveni vardır Kemal Sunal'ın. @trliste dikkate değer yazılar arasında olduğu için de tebrik ederim :) başarılar

ginabot kullanıyorum ben o yüzden tavsiye ederim size de tüm mentionlardan haberdar olabiliyorum bu sayede. @trliste yazıları bulup destek olma konusunda çok emek sarfediyor gerçekten. Sizin de katılımınız olur diye umuyorum belki bir çizimle anlatırsınız sizde Kemal SUNAL ı :))

Aaa, ginabot denen şey nasıl kullanılıyor peki, belki bununla ilgili de post yazarsınız çünkü şimdiye kadar kime sorsam yok öyle bir şey dediler.
Umarım vakit bulabilirim, maaşallah yarın da Pazar, kocam pikniğe gidelim dedi tutturdu. Hazırlığıydı, gidişiydi, orda vakit harcayıp dönüşüydü derken akşama ancak gelirim eve gibi geliyor.
Hafta sonu öyle geçiyor, hafta içine de vakit ayarlayabilirim umarım, portreler benim çizdiklerimden daha fazla vakit alıyor çünkü, bakayım :)

tabi hazırlarım ben zaten daha önce başka bir posttan görüp yapmıştım çok basit aslında sizi takip eden takibi bırakan upvote edenler oy değerleri ile beraber mention atanlar hepsi size discod dan geliyor mesaj olarak

Süpermiş 😇🙏

tebrik ediyorum çok güzel bir konu seçmişsiniz yine, o kadar derya deniz ki neler yazılacağını ben de merak ediyorum:)

Çok teşekkür ederim biraz geç cevap verdim ama hafta sonları çok yoğun oluyorum ancak girebildim kusuruma bakmayın

katılım sağlayacak bütün dostlara şimdiden başarılar dilerim..

Çok teşekkürler

Çok güzel ya. :)

Çok mutlu oldum. Umarım gerektiği kadar ilgi görür ki ben göreceğini inanıyorum. Zaman bulursam kesinlikle destek amaçlı katılacağım.

Her türlü destek için elimden geldiğince hazırım.

sevgiler.

çok teşekkürler adem bekliyorum katılımlarınızı

İlgim olan bir konuda yarışmanıza katılacağım. Ödül tutarından daha önemli bir hizmet yapıyorsunuz şuan. Elinize sağlık...

Bekliyorum katılımınızı görüşleriniz için çok teşekkür ederim

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by burakdogusoy from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 58157.69
ETH 3122.82
USDT 1.00
SBD 2.42