Gitar Kursları

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba

Bugün sizlere gitar çalmayı öğrenmek isteyenler için nasıl bir yol izlenmesi gerektiği ile ilgili bir yazı yazmak istedim. Daha önce bir yazımda ders almanın şart olup olmadığı ile ilgili yazmıştım merak edenler için.[https://steemit.com/tr/@burakdogusoy/ders-almam-sart-mi-kendi-kendime-oegrenemez-miyim] burdan bakabilirsiniz.

Gitar çalmayı öğrenmeye karar verdik fakat nereden ve ne şekilde öğreneceğiz?

Bunun için benim size ilk önerim ücretsiz belediye kursları'nı gözden geçirmeniz. İSMEK ve BİLGİ EVLERİ benim en çok gözüme çapanlar. Temel seviyede gitar eğitimini bu kurumlarda ücretsiz şekilde öğrenip biraz daha ilerlediğinizde özel kurslar, müzik stüdyoları veya özel ders almayı tercih etmeniz daha doğru olacaktır. Belediye kurslarında eğitim sınırlı bir yere kadar verilebiliyor ilerlemek için daha sonra özel kursları seçmeniz gerekebilir fakat ilk aşamada temel gitar eğitimi için ücretsiz belediye kursları iyi bir tercih olacaktır.

Benim kurucusu ve başkanı olduğum GİTAR DÜNYASI ekibi ile iletişime geçerseniz de toplantılara katılabilir, skype derslerine katılabilir ve oluşturulan sahne senin etkinliklerinde sizin gibi amatör seviyedeki müzisyenlerle tanışıp gruplar kurabilir bu gruplarla sahne alabilir ve kendinizi geliştirebilirsiniz. Unutmayın bu yola girerseniz ömür boyu bitmeyecek bir eğitimin içinde bulursunuz kendinizi ama gerçekten çok keyif alacaksınız.

Sorularınız için yorum kısmına yorumlarınızı bekliyorum takipte kalın

Sort:  

You got a 33.91% upvote and resteem from @singing.beauty courtesy of @burakdogusoy. Thank you for using the @singing.beauty UPVOTE and RESTEEM bot.

If you are looking to earn a passive no hassle return on your Steem Power, delegate your SP to @singing.beauty by clicking on one of the ready to delegate links:
50SP | 100SP | 250SP | 500SP | 1000SP | 5000SP | Custom Amount

You will earn 80% of the voting bot's earnings based on your delegated SP's prorated share of the bot's SP pool at the end of EACH voting round! That is over 38.5% APR! You can also undelegate at anytime.

Kolay gelsin eline saglik ögrenmek isteyenlere yol haritasi olur

Çok zor çalmak azim Lazım

azim olmadan emek olmadan yapılabilen birşey yok zaten gitar yada enstrüman çakmak için de gerekiyor tabi

How are you

fine thank you my friend. :))

Hep çalmak istemişimdir ama hiç cesaret edemedim :) çalışmak lazım fazlasıyla

çalışmadan olmaz evet emek istiyor

Eline sağlık kardeşim güzel bir yazı olmuş. Teşekkürler

teşekkür ederim

Zamaninda çok uğraştım kaç kez gitar aldım ama bi türlü çalamadım

doğru şekilde çalışmamışsındr muhtemelen

This post has received a 10.00 % upvote from @chronocrypto thanks to: @burakdogusoy.

eline sağlık abicim çok güzel yazılar yazıyorsun devamını bekliyorum

Çok teşekkür ederim @tryilmaz

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by burakdogusoy from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60192.33
ETH 2321.67
USDT 1.00
SBD 2.50