ÇANAKKALE TÜRKÜSÜ

in #tr6 years ago


Arkadaşlar merhaba

Yarın 18 Mart Çanakkale Zaferinin yıldönümü. Bende evde otururken gitarımı aldım ve Çanakkale Türküsü nü kendi çapımda çalmaya çalıştım. Kusura bakmayın ekipmanım yoktu cep telefonumun ön kamerası ile çektim sesler de görüntü de çok kaliteli olmadı ama idare eder sanırım.


▶️ DTube
▶️ IPFS
Sort:  

Güzel olmuş abi eline ağzına sağlık

cep telefonu ile bu kadar oluyor birde ön kamera kullanmak zorunda kaldım ama olduğu kadar işte

Sesine sağlık kardeşim

teşekkürler

Ellerine saglık 18 mart Çanakkale zaferınınde unutmamak da anlamlı olmus

eline sağlık .

Ellerinize sağlık çok güzel çaldınız.👏👏👏👏

güzel yorumlamışsın dostum tebrik ederim

Your Post Has Been Featured on @Resteemable!
Feature any Steemit post using resteemit.com!
How It Works:
1. Take Any Steemit URL
2. Erase https://
3. Type re
Get Featured Instantly & Featured Posts are voted every 2.4hrs
Join the Curation Team Here | Vote Resteemable for Witness

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66862.59
ETH 3476.05
USDT 1.00
SBD 3.20