1 SBD ÖDÜLLÜ YARIŞMA SONUÇLARI VE ÖDÜL TÖRENİ

in #tr6 years ago

Merhaba Arkadaşlar

1 SBD Ödüllü yarışmamızın sonuçları belli oldu ve sıra geldi açıklamaya. @benyamin ve @netknight arkadaşlarımın da yardımıyla bir karara vardık ve şimdi bunları açıklayacağım. Yarışmamıza katılan @talaxy , @ifinder , @junostar , @bybrawe ve @hakanlama arkadaşlarıma teşekkür ederim.

YARIŞMA SONUCU İLK 3 E GİREN ARKADAŞLAR

Bir son dakika golü atan @talaxy arkadaşımız başta olmak üzere herkesi kutlarım. @talaxy arkadaşımızın yazısına buradan ulaşabilirsiniz. Ayrıca destek veren @baycan ve @mathilda arkadaşlarıma çok teşekkür ederim. @trkasa hesabına da çok teşekkür ederim desteği için bir sonraki yarışmamızda @trkasa nın katkısı ile daha etkili bir yarışma yapacağımızdan emin olabilirsiniz. Arkadaşlar umarım eğlenmişsinizdir ödülden çok eğlence amaçlı yapmıştım bunu umarım faydası olmuştur. Ödüllerinizi güle güle kullanın az ama olsun şimdilik böyle oldu ilerde daha iyi olur umarım.

Sort:  

Yarışma çok güzeldi, yoğunluktan katılamadım, ama birdahaki yarışmaya katılacağım, ben lp nin şarkıları ile katılacaktım son zamanlarda dinlediğim tek sanatçı. Bir da dahaki sefere artık 😃

Yarın duyuru yapmayı düşünüyorum Barış Manço ile ilgili kafamda birşey var. Pazar günü de sonlandırıp değerlendirmeyi eğer bana değerlendirme aşamasında yardım ederseniz çok mutlu olurum bu sefer sadece müzik dinlemeyeceğiz çünkü. Çok daha fazla yardıma ihtiyacım olacak değerlendirme aşamasında.

Tabiiki yardımcı olurum:)

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by burakdogusoy from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Cok hos bir yarisma oldu gercekten : )
bende az kalsin yogunluktan katilamiyordum, sonunda kendimi zorladim ve bir baktim tam dogru secenekte bulunup maci aldim :D
cok eglenceli ve özel oldu! Ikinci yarismani bekliyoruz : )
SBD icin tessekkürler, iyi degerlendiricegimden emin olabilirsin ! Yakinda bende bir yarisma düzenlemeyi planliyorum zaten ;)

bir aksilik çıkmazsa yarın detayları paylaşacağım katılımını bekliyorum

Your Post Has Been Featured on @Resteemable!
Feature any Steemit post using resteemit.com!
How It Works:
1. Take Any Steemit URL
2. Erase https://
3. Type re
Get Featured Instantly & Featured Posts are voted every 2.4hrs
Join the Curation Team Here | Vote Resteemable for Witness

Çok eğlenceli bir yarişma oldu benim için.Katılmaktan dolayı mutluluk duydum.Diğer etkinlikleri bekliyor olacağim.:)

Tebrik ederim tekrar maksat eğlenmekti zaten kayda değer bir ödül yoktu zaten benim yapacağım yarışmalarda genel olarak kayda değer bir ödül olmayacak ama 2 tane etkinlik yapacağım şimdi onlarda biraz daha iyi olacak @trkasa nın desteği ile ama sonrasında hep ödüller düşük olacak maksat eğlenmek olacak

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66899.66
ETH 3464.07
USDT 1.00
SBD 2.80