1 SBD ÖDÜLLÜ YARIŞMA

in #tr6 years ago (edited)


Merhaba
Arkadaşlar bende bir yarışma düzenlemeye karar verdim. Bütçem el verdiği ölçüde bende bir yarışma düzenlemek istedim ki hem ufak bir katkım olur belki hem de eğlenceli bir oyun oynamış olabiliriz bu sayede diye düşündüm.

YARIŞMANIN KONUSU

Müzisyen olmamdan dolayı müzik ile ilgili bir şey yapmak istedim fakat sadece müzisyenler değil herkes katılabilsin diye bu ilk yarışmamda sevdiğiniz bir şarkıyı istiyorum sizden. Şarkının dili, türü vs gibi hiçbir ayrım yok. Hatta enstrümentaller bile dahil. Sevdiğiniz kaliteli olduğunu düşündüğünüz bir şarkı ile yarışmaya katılabilirsiniz.

YARIŞMAYA KATILIM ŞARTLARI

  • En geç 04.04.2018 Saat 21.00 e kadar katılmış olmak
  • Bu postu upvote ve resteem yapmak
  • Bu posta yorum olarak katılacağınız şarkıyı belirtmek
  • #tr tagının yükselmesi adına şarkının sizde hissettirdiği duyguları kısaca anlatan bir yazı yazmanız ve #tr tagını kullanmanız
  • Yarışmaya sadece bir şarkı ile katılabilirsiniz
  • Yarışma eğlence amaçlıdır o yüzden şartları peşinen kabul etmiş sayılırsınız. İtiraz hakkınız malesef yok fakat ilk defa yapıyorum böyle bir etkinlik o yüzden bir sonrakinde daha kaliteli yapabilmem için eleştirilerinizi çok önemsiyorum bu noktada da yardımlarınız önemli
  • Whatsapp grubumuzdaki arkadaşlarım arkadaşlık ilişkilerimizden dolayı katılamazlar. (Değerlendirme sürecinde beni etkileyeceğini düşündüğüm için bu kararı aldım arkadaşlarım kusuruma bakmasın lütfen)

ÖDÜL DAĞILIMI

  • 1. OLAN KATILIMCIYA 0.500 SDB
  • 2. OLAN KATILIMCIYA 0.300 SDB
  • 3. OLAN KATILIMCIYA 0.200 SDB

DEĞERLENDİRME SÜRECİ

04.04.2018 Tarihinde saat 21:00 de başvurular kapanacak ve 05.04.2018 tarihinde saat 11:00 de sonuçları açıklayacağım. Aradaki zaman farkında daha sağlıklı değerlendirme yapabilmek için sizden istediğim süredir. Sadece eğlenmek için olduğunu unutmayalım arkadaşlar. Değerlendirmeyi ben yapacağım ve bende herkes gibi sadece bir insanım ve bazı müziklere daha yatkın olabilirim bu da tarafsızlığı bozabilir. Bu demek değildir ki sizin gönderdiğiniz şarkı daha kötü veya daha iyi. Sadece kişisel görüşüme göre değerlendireceğim size karşı şeffaf olmaya çalışıyorum dürüst olmak için bunu söylemek zorundaydım.

ÖDÜL DAĞITIMI

Ödüller sonuçlarla beraber tarafımdan transfer gerçekleştirilerek yapılacaktır.

Daha tarafsız olabilmek için @benyamin ve @netknight arkadaşlarım da değerlendirmede bana yardımcı olacaktır.

Sort:  

Tebrikler kardedim

teşekkür ederim katılımınızı bekliyorum sizin de :D

iki dakika geç kaldim ama almanya da saat daha 20:02 hahaha
umarim gene de kabul edersin katkimi
https://steemit.com/tr/@talaxy/sarki-yarismasina-katkim-baris-manco-tabi-ki-c77c80e2f23e2

çok teşekkürler ilk katılan siz oldunuz :)

kurallarda ufak bir değişiklik yaptık #tr tagı ile bir yazı şartı da koyduk şarkının sizde hissettirdikleri ile ilgili fakat siz değişiklikten önce katıldığınız için sizin için sorun yok. Fakat isterseniz sizde yazı yazabilirsiniz ekstra

#tr tagına katkı sağlayabilmek için yarışma kurallarında #tr tagı kullanılarak bir yazı yazılması getirilmiştir.

Eğlenceli bir yarışma olacak.Tebrikler. Yıllardır dinlediğim bir isimden olsun dedim.Şebnem Ferah.Yağmurlar https://g.co/kgs/iu52s3

kurallarda ufak bir değişiklik yaptık #tr tagı ile bir yazı şartı da koyduk şarkının sizde hissettirdikleri ile ilgili fakat siz değişiklikten önce katıldığınız için sizin için sorun yok. Fakat isterseniz sizde yazı yazabilirsiniz ekstra

Cok iyi dusunmussunuz tebrikler

teşekkür ederim ilk defa yapıyorum hatalarım olacaktır bunun için hepinizin affına sığınırım

Çok güzel düşünmüşsünüz yüreğinize sağlık, platforma destek veren kişileri görmek çok güzel, her yarışma bu platforma ve Türk Topluluğuna bir destektir.

ilk defa böyle birşey yapıyorum hatalarım olacak büyük ihtimalle beni bu konuda yönlendirirseniz mutlu olurum çok teşekkür ederim

Tr tagının yükselmesi adına çok güzel bir yarışma postu emeğinize sağlık hocam :)

Efsanedir.

bu çok eski sanırım nefret dönemine falan mı denk geliyor acaba ?

ceza ve sagopanın birlikte yaptığı raptir fakat şuanda düşmanlar

Have a nice day ^.^

#tr benim şarkım ise fikret kızılok bu kalp seni unuturmu

fikret kızılok da geldi bakalım daha neler gelecek çok güzel seçim

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 64332.82
ETH 3146.25
USDT 1.00
SBD 4.17