YENİ BİR TÜRK BORSASI OLAN BORSABİT DENEYİMİM

in #tr6 years ago

3 gün önce sizlere bu sayfadan yeni bir Türk bitcoin borsasından bahsetmiştim.
Bu şirketin android ve ios uygulamaları yayınlanmış arkadaşlar.
Henüz çok işlem hacmi yok.
Al sat konusunda bu biraz beni tedirgin etmişti.
İstediğim fiyatı hemen bulamama korkusu vardı.
Ama çok şükür böyle bi sıkıntı yaşamadım.
Aksine sayının çok fazla olmaması;
işlemlerin hızlı ilerlemesi ve sorunlara hızlı dönüş olarak artıya dönüşüyor.

Sıkı bir BTC takipçisi olarak ben memnun kaldım.
Şimdilik sadece BTC birikimi yapıyorum, bi kaç ay sonra altcoinlerden bazılarına yatırım yapacağım için bana yetiyor bu site.
Bi kaç hafta içinde de hangi altcoinlere yatırım yapmayı düşündüğümü sizlerle paylaşmak isterim.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 56582.63
ETH 2959.73
USDT 1.00
SBD 2.25