EOS Açılış Öncesi Değerini Katlıyor

in #tr6 years ago


Görsel Kaynağı

Ana ağ geçişi öncesi kripto para ile ilgilenen kişilerin gözleri EOS'un üstünde. EOSCountdown üzerinden takip edilebilen ana ağ açılışına artık saatler kaldı. Bu durum tabi ki ortamı ateşledi diyebiliriz.

EOS Yükselişine Devam Ediyor

Bildiğiniz üzere son zamanlarda kripto para piyasası oldukça durgun. Ancak ana ağ açılışı öncesi EOS yükselişine devam ederek tüm dikkatleri üzerinde toplamayı başardı. Ana ağa açılışına saatler kala EOS, 15$ sınırını aşarak %25 gibi bir oranda yükseliş gösterdi. Şuanda işlem hacmi 2.5 milyar dolara doğru hızlı bir şekilde yol alan EOS, son 24 saatte ticaret hacmi en büyük 3. kripto para olmayı da başardı.

Bu artışın devam edip edemeyeceğini tabi kimse bilemez. Ancak topluluklar tarafından beklentilerin yüksek olduğunu söylemeliyim. Şahsi görüşüm ise EOS'un bu beklentileri karşılayabilecek potansiyelinin bulunduğu yönünde.

Sort:  

Discord'taki gruptan görüp geldim, takibe dönüş beklerim iyi steemler :)

Yorumunuz için teşekkürler. Takip ediyorum sizi. :)

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 3 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

@kusadasi projelerinde eos u tanıtırken yükseleceğinden bahsetmiştim. Nitekim dediğim de oldu.:))

Kesinlikle ana ağ geçişi ile birşikte büyük yol aldı. İlerleyen günlerde durumunu hep beraber göreceğiz. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65762.16
ETH 3485.95
USDT 1.00
SBD 2.50