Arı Polenin Faydaları

in #tr7 years ago

Arı poleni kişinin ihtiyacı olduğu birçok besini barındırıyor, düzenli kullanımda insan vücuduna yararı büyüktür. Hastalıkla mücadeleniz de büyük ölçüde yardımcı olmaktadır. Vücudunuzu aynı zamanda direnç sağlar, hadi gelin birlikte faydalarını maddeler halinde okuyalım.  

Faydaları: 

1. Büyük ölçüde performans sağlar. 

2. Protein içerir. 

3. B Vitamini karşılar. 

4. Mineral açısından zengindir. 

5. Cilt korumasına ve yenilemesine etki sağlar. 

6. Sindirim sistemine iyi gelir. 

7. Solunum yolunda ki hastalıklara iyi gelir. 

8. Prostatı engeller. 

9. Kanserden korur. 

Daha bir çok faydası vardır. Aynı zamanda çocukların gelişimine yardımcı olmaktadır.  

Visual Source  

Sort:  

Bunlardan bazılarını bilmiyordum teşekkürler bu yazı için

Ne mutlu bana, teşekkür ederim.

This post has received a 3.13 % upvote from @drotto thanks to: @bjk254.

En sevdiğim besinlerden biridir, tabi pahalı biraz, o bakımdan fazla tüketemiyoruz :)))

Maalesef pahalı :(

tebrikler güzel paylaşım olmuş yine

Teşekkür Ederim.

Çok faydalı ve yemeyi çok sevdiğim bir besindir, çok teşekkür ederim paylaşın için :)

Ben Teşekkür ederim.

faydalı bir yazı olmuş.teşekkürler

Ben Teşekkür Ederim.

The @OriginalWorks bot has determined this post by @bjk254 to be original material and upvoted it!

ezgif.com-resize.gif

To call @OriginalWorks, simply reply to any post with @originalworks or !originalworks in your message!

Polen faydalı gıda. Teşekkürler post için.

Ben Teşekkür Ederim.

Teşekkür Ederim

Dedem arıcılık yapar benim buyüzden az içli dışlı oluyorum polen bal gibi konularla sadece vitamin mineral bakımından faydalarını yazmışsınız ama gayet güzel yazmışsınız emeğinize sağlık :)

Teşekkür Ederim.

Polen gerçekten çok faydalı bir besin düzenli olarak tüketilmeli :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58752.84
ETH 3153.55
USDT 1.00
SBD 2.44