Pazar Günleri Fakirler Çalışır

in #tr6 years ago (edited)

Çalıştığım yerde hiçkimse Pazar günleri çalışmak istemiyor. Her hafta benden rica ediyorlar kimse yok diye ben çalışıyorum ama benim de hiç istemediğim bir şey bu. Çünkü zaten beni her türlü Cuma ve Cumartesi istiyorlar, haftasonu gecelerinden sonra çalışamayacak kadar yorgun oluyoruz. Ayrıca Cuma neyse de Cumartesi geceleri işten çıkınca ertesi gün çalışmayacak olmak çok güzel oluyor. Herkesin haftasonu 2-3 günken bizim haftasonumuz 4-5 saat falan sürüyor.

Her çalıştığım Pazar günü mutlaka birileri bana "Pazar günleri fakirler çalışır" diyor. Genelde Erbay dediği için sinirlenmiyorum ama bazen çok sinir bozucu oluyor. Bu hafta yine "yazacak kimse yok" diyerek çalışmaya zorlandım, bir de Pazar için ayrıca zorlandım. Neyse ki benden başka fakirler de var; Arno'yla bugün yarım shift aldık, parayı kırıştık. Bugün yie haftalık shift vermedim. Haftaiçi yine ihtiyaç olduğu için arayacaklar ama yeter. Yaklaşık 1 aydır aynı bahaneyle çalıştrıyorlar. İhtiyacım olan birkaç günlük boşluk bir türlü olmadı.

Steemit'e iş olarak bakan birisi olarak Steemit'ten daha az kazandığı bir yerde çalışmaya devam etmeyi düşünmüyorum ama dalgalanmalar, ödemeler, çekimde zorluk falan işin içine girince işibırakamıyorum. Galiba bir süre daha Pazar günleri çalışmaya devam.

Sort:  

yaptırdıkları hamallık , zaten bunları birçok kişiye yaptıranlar var sonuç seninde bildiğin üzere çalışanlar işi bırakıyor yada şirket iflas ediyor , hayırlısı kardeşim

Allah kolaylık versin :)

Ben de pazar günleri çalışıyorum. Bir anda kendimi hakir gördüm.

Biraz kendi kendime savaş...

Yok ya pazar günleri çalışmak o kadar da kötü değil.

Aslında işine göre değişir. Benim işimi biliyorsun, Cuma ve Cumartesi çok iş olur ama Pazar neredeyse hiç olmaz. Pazarları işe zaten uyanamamış geliyoruz, yoğunluk vs olmayınca da uyanmak mümkün olmuyor. Bütün gün hem uyuyamıyor hem de bi işe yaramıyor olmak üzücü.

Doğru söylüyorsun.

Arada pazar günleri ben de işe gidiyorum. Telefonları açmasan bile ulaşıyorlar, çok garip bir durum, kalp kırmamak ve eh hakkını vermek lazım biraz da para kazanmak için gidiyoruz. Ama bıktım diyebilirim, yine de oradaki insanların muhabbetini seviyorum, yoksa katlanılmaz. Her iş böyle sanırım.

muhabbeti seviyorum.

İşe gidebilmek için tek olumlu şey benim için.

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66407.27
ETH 3219.07
USDT 1.00
SBD 4.34