Neden Power Down Yaptım

in #tr6 years ago (edited)

Yaklaşık 3 haftadır başıma bazı olumsuzluklar geliyor. Bu olumsuz şeyler öyle anlık şeyler de değiller, hala hayatımı etkilemeye devam ediyorlar. Emek vererek elde edilmiş neyim varsa kaybettim ve kaybetmeye devam ediyorum. Ekonomik durumumu biraz düzelteyim hem de evden çıkmış olurum diye bardaki işime dönmüştüm. Keşke dönmeseymişim. Burada kazandığım zaten benim sandığımdan daha çokmuş, yani beni idare edebilecek kadarmış. Daha fazla kazanırım sanıp çalışmaya başladıktan sonra burayı biraz boşlamaya başladım. 1 hafta kadar bir süre buraya az bakabildim.

Daha sonra evime hırsız girdi. Kimlikler, akbiller, telefon, bilgisayarlar... Ufak bir hasar verdi. O günden sonra akbilim olmadığı için hep daha fazla yol ödedim, kimliğim olmadığı için akbil çıkaramadım falan derken içinde bulunduğum paradokslara bir de özel hayatımda ve yakın arkadaşlarımla alakalı bazı sorunlar yaşadım. Her adımım öncekinden daha pahalı olduğu için çalışmaya giderken bile zarar etmeye devam ettim.

Kira, fatura gibi giderlerim için elimde ne var diye bir baktığımda gelecek kiraya kadar elimdeki kripto paraların toplamıyla giderlerimi karşılayabileceğimi gördüm. (48 SBD eksiğim var ama daha 2 haftam var, tamamlayabilirim.)

Bu süreçte power down yaparak 2 hafta sonra için 10 Steem daha elde edeceğim. 2 hafta sonra power downı durduracağım.

@peri hesabından yapılan bazı etkinlikler aksadı. Bu aksayan etkinlikler nedeniyle 200 sp delegasyonumuz geri alındı. Kendi hesabımdan yaptığım 30 sp delegasyonu da ihtiyaç nedeniyle geri çektim, oldukça yine delegasyon yapacağım. Ayrıca @kusadasi'nın projesi olan #cointurk perojeleriyle alakalı görevim de en azından bir süreliğine durduruldu. Devam edip etmeyeceğinden emin değilim. O kadar çok şey oldu ki bazı şeyler diğerlerine göre hafif kaldığı için çok önemseyemedim, unuttuklatım bile olmuştur.

Bu arada @yasujizr ve @netknight'ın avlamaca raporları da bu süreçte başladı ama @peri'den hiç yayınlanmadı. Artık post key onlarda da olacak ve bu raporlarla benim bi alakam olmayacak (en azından bu aralar).

Sort:  

Kısmi power down yaptım. Tamamına dokunmadım, sadece ihtiyacım kadar. Yetmezse biraz daha yapabilirim 🙂

Congratulations @biriki3! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the total payout received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Geçmiş olsun. İnşallah düzelir sıkıntıların.

teşekkürler.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56588.25
ETH 2399.94
USDT 1.00
SBD 2.32