Cointurk Haftalık İş Raporu - 22.04.2018

in #tr6 years ago (edited)

Bu rapor, @kusadasi reklam ekibinin bir üyesi olarak bu hafta yaptıklarıma dair açıklamalar içeriyor. Geçen haftaki raporumda da belirtmiştim, başıma gelen bazı olumsuzluklar nedeniyle aktif rol alamadım. Bu haftaiçi de kimlik, akbil, kira, bilgisayar vs için uğraştım ve bir yandan da işe gittim. Bu yüzden geçen haftakinden bile daha az çevrimiçi olabildim. Discord üzerinden gelen özel mesajlara geç cevap verdiğim için cevap bekleyenlerden özür diliyorum.

• Bu hafta çevrimdışı olmamdan kaynaklı olarak çoğunluklar fikir üretmeye çalıştım. @kusadasi'nın oylarını kimseden esirgemediğini gördüm ekibe katıldığımdan beri. Bu oyların olabildiğince adil dağıtılması için çalışan bir ekip var. Eğer topluluğun/toplulukların faydasına olacağını görürse (upvote vermek suretiyle) destek vereceği projeler de olacaktır diye düşündüm. Henüz günlük araştırmalar yapıp rapor olarak sunmasam da önümüzdeki süreçte bu konuyla ilgili çalışmayı düşünüyorum.
• Facebook hesabı için yayınlanacak yazıları seçmeye henüz başlamadım. Hatta bu hafta neredeyse hiç post okuyamadım ama bu haftaiçi Facebook içinde reklam yapabileceğimiz bir yöntem üzerine çalışacağız @kamuhuzuru ile birlikte. Geçtiğimiz hafta içinde @captainsailor'ın sorduğu bir soru üzerine Facebook üzerinden reklam yapmaktan biraz çekindim ama çekinmeye devam etmeyeceğiz tabii ki. Haftaiçinde birazcık Facebook neleri engelleyemez diye biraz araştırdım.
• Discord'dan gelen genel sorulara zaten destek ekibindeki arkadaşlar cevap veriyorlar diye kısıtlı vaktimde soru kanalına bakmadım ama özelden gelen sorulara yardımcı olmaya çalıştım.

Cointurk ekibinde destek ekibi ve reklam ekibi olmak üzere 2 ayrı ekip dört koldan çalışıyoruz. Fikriniz, şikayetçi olduğunuz bir nokta varsa/olursa bana Discord üzerinden veya yorumlardan iletebilirsiniz ya da Cointurk Discord sunucusundan da bütün ekibin görebileceği şekilde yazabilirsiniz.

Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by biriki3 from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

@resteemator is a new bot casting votes for its followers. Follow @resteemator and vote this comment to increase your chance to be voted in the future!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 61651.16
ETH 2369.36
USDT 1.00
SBD 2.50