JAPONYA: Pokemon Center

in #tr7 years ago

P8161896.JPG

Pokemon'u bilmeyen yoktur diye düşünüyorum. Ülkece çok trajedik olaylar yaşadık çünkü Pokemon yüzünden. Kendini Pokemon zannedip balkondan atlayan çocuk mu dersin, taso biriktirmek için sürekli cips yiyip, obez olan mı dersin. Ben de az oynamadım o tasolarla. Eh o zaman Pokemon'un Japon animesi olduğunu da biliyorsunuzdur.

P8161902.JPG

Bir gün Japonya'dayken bana bir ilhamlar gelmişti. Japonya'daki yaşantımla ilgili senaryolar yazıp, onu resmetmek istiyordum. Tabi okula git, işe git, ödev yap, o festival bu mestival derken manga tarzı bir şey yapmaya zamanım olmadı. Ama en azından biraz adım atmıştım ve Pokemon Center'a gitmiştim. İlk durağımdı kendileri...

CIMG4687.JPG

En sevdiğim şey, kırtasiye eşyaları olduğundan dolayı bol bol defter kalem, silgi, almıştım. Kanji(Japonca'daki Çince karakterler) kalemimi hala kullanıyorum. O benim uğurum.

CIMG5105.JPG

Bu resimdeki şeylere de Gacha Gacha deniyor. (Bir gün Gacha Gachalar hakkında yazı yazacağım.) Buradan da bir sürü broş, küçük pikachular aldım. Hepsini Türkiye'de dağıttım.

CIMG5095.JPG

Pikachu sevenler için taçlar, ceketler, kuyruklar. :D

CIMG5087.JPG

Çoraplar, bardaklar, kalem kutuları, t-shirtler ve daha bir sürü şey.

CIMG5090.JPG

Hepimizin bir gün Pokemon Center'a gitme dileğiyle o zaman...

CIMG5115.JPG

Eğer Japonya'da olup gitmek isteyen varsa, Umeda Daimaru'nun içindedir.
もし行きたい人がいるなら、梅田だいまるの中にあります。
If there is anyone in Japan who wants to go, Umeda is in Daimaru.
만약 가고 싶은 사람이 있다면, 우메다 다이마루에 있습니다.

Sort:  

Nice pictures, I'm following you now.

Thank you. ^^

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 55350.85
ETH 2319.50
USDT 1.00
SBD 2.33