Sağlıklı Beden için

in #tr6 years ago

Sağlıklı kilo vermek için bağırsakların önemli bir rol oynadığını biliyor musunuz?.Kilo almanın en büyük nedeni yavaş sindirim sistemi olduğunu geçen gün öğrendim ve çok şaşırdım .Vücut sağlığı açısından da büyük önem taşıyorlar yazıyordu yazıda.

Bağırsak sağlığını koruyan besinlere gelirsek; bol lifli besinler günlük beslenmede olması gereken gıdaların başında gelmelidir. Ananas,mango, salatalık, kuru meyveler ve lif oranı yüksek besinlerin başında gelmektedir.

Probiyotik gıdalar da beslenme alışkanlığımızda mutlaka yer vermemiz gereken gıdalardan; yoğurt
kefir,lahana ve salatalık turşusu geliyor.

Bu aralar elimden geldiğince yoğurdumu kendim yapmaya çalışıyorum. bir parça da olsa ev yoğurdu diyebiliyorum.

Dengeli ve sağlıklı beslenmeyi alışkanlık haline getirdiğimiz zaman inanıyorum ki; fit görünüp parlarız
spor yapmak kadar sağlıklı yiyeceklerin de beden sağlımız için önemli olduğunu unutmayalım.

Hepimize sağlıklı ve güçlü bedenler .
görseller: Pixabay

Sort:  

Congratulations, you have been upvoted by insta-ßus


The curation team that never sleeps.
You're welcome to participate in our initiative in promoting quality content creators on the platform to get upvotes and improve on content creating.

Join here on discord on

Insta-ßus

Thank you.

This post has received a 2.09 % upvote from @drotto thanks to: @bircan.

Yazinda belirttiğin gibi kefir de gerçekten çok yararlı.Doğal probiyotiklerden...güzel bir yazı olmuş.

teşekkür ederim :)

Merhaba ben @osmania, @kusadasi ve @try-market küratörü olarak #tr ve #cointurk etiketlerindeki kaliteli yazıları inceliyorum. Sonrasında bu yazılar @kusadasi ve @try-market tarafından upvote ediliyor. @kusadasi ve @try-market #tr etiketinin daha yukarılara çıkması için çok büyük bir çaba içerisindedir. Tabii ki bu ilerleyişin kaliteli yazılarla olması yönünde çaba harcıyoruz.Paylaşımlarınıza 'cointurk' etiketini ekleyerek @kusadasi ve @try-market tarafından desteklenmesini sağlayabilirsiniz. Ayrıca, sürekli olarak @kusadasi tarafından düzenlenen projeler ve discord kanalımızda anlık yarışmalar mevcuttur.
Katılmak isterseniz discord kanalımıza buradan ulaşabilirsiniz.

merhaba, elimden geldiğince düzenlenen projelere katılmaya çalışıyorum bilgilendirme için teşekkürler.

This post has received a 13.99% upvote from @aksdwi thanks to: @bircan.

You got a 3.85% upvote from @minnowvotes courtesy of @bircan!

Congratulations @bircan! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64294.06
ETH 3427.66
USDT 1.00
SBD 2.59