Okey
Okeyi kim buldu. Okeyin çıkış noktasının 13 yy. Çinliler tarafından oynanan domino olduğu tahmin edimektedir. 14 yy. sonlarına doğru Çinliler ile ilişkileri olan Acemlerin oyunu öğrendikleri ve sıkça oynamaya başlamaları sonucu, değişikliğe uğrayarak bu günkü okeyin başlangıcı olmuştur
Uzun zamandır okey oynamamıştık.Geçen gün @mesafe ve @samanyolu ile gece yarısına kadar oynayınca ne kadar uzun zaman olmuş oynamayı unutmuşum gibi geldi :)
'' acaba okeyi kim icat etmiş'' dedim tabi ki niye karşımıza Çinliler çıktı :) sağ olsunlar okey olmasaydı millet olarak nasıl yaşardık :))
Eğlenceli ve guzel seninle oynamak bir ayrıcalıktır @bircan 😀😀
:)) Çok mersi
You got a 2.32% upvote from @votepower courtesy of @bircan!