Mersin gezim

in #tr6 years ago

Geçtiğimiz hafta kızım @toche 'yi ziyarete Mersin'e gitmiştim .Bu gün size elimden geldiğince anlatayım.
Yaklaşık 7 ay önce iş için Mersin'e gelmişti. Bu ikinci ziyaretim, şehri görebildiğim kadarıyla sevdim tamamen küçük İzmir.

Yol boyunca çiçek açmış ağaçlar.Sokakların temiz bakımlı olması yeşilinin ayrı bir güzel olması tatile gitmiş gibi hissettim.

Bol bol çiçek ve ağaç ekilmiş ,boş bir alan göremedim. Kızımın arkadaşları
mevsim olarak en uygun zaman da geldiğimi söylediler,yazın aşırı nem yüzünden çoğu evler yaylaya taşınıyorlarmış şehre çok uzak olmasa gerek.

30715987_1599454023485071_1036100528754393088_n.jpg

Yemeklerin yanında gelen mezelere hayran kaldım mutlaka gidip tatmanız gereken bir lezzet
tatlıları anlatacak kelime olduğunu sanmıyorum dersem abartmış olmam.

30724869_1599453930151747_5891931914423500800_n.jpg

Süt eşliğinde yenen ilk tatlı olmalı ,ilk defa bu kadar çok tatlı yemişi oldum.Şerbetli tatlı pek sevmiyorum ağır geliyorlar

Sıra kahve içmeye geldi.sahil yolunca sevilen bir mekan olan; Billur isimli kahve dükkanına gittik . Servis son derece şık ve özenliydi. Yazma konusunda becerikli olmasam da elimden geldiğince Mersin gezimi anlatmaya çalıştım.
Beni çok güzel ağırlayan kızıma ve arkadaşlarına teşekkür ederim.

Yazımı okuyan arkadaşlarıma da teşekkürler.

Sort:  

Paylaşım çok güzel olmuş Bircan teyzecim inanın ben bir Mersinli olarak sizin farkına vardığınız güzellikleri görememişim. Elinize, kaleminize ve güzel gören gözlerinize sağlık, tekrardan görüşmek üzere..İzmir'e selamlar :)

teşekkür ederim :) sayenizde sevdim şehrinizi .ve Aleyküm Selam :)

Mersin güzel bir şehir gördüğüm kadarıyla.Güzel bir anlatım olmuş.😊

sağ olun :)

Guzel bir sehir ama cok sicak oluyormuş :)

yazın ,boğucu nem diyorlar

This post has received a 2.47 % upvote from @drotto thanks to: @bircan.

:) teşekkürler

This post has received a 19.61% upvote from @aksdwi thanks to: @bircan.

Sayende bizde güzelliklerini gördük senin gözünle.
Hep gel yine gel
Ne zaman olsan bahar her gelişin tatlış
Öpüyorum yazı için eline sağlık !

Sağ ol güzel çocuğum :) böyle ağırlanmaya hep gelirim ki :D

  • Feronio - 43 Oy Listesine postunuz eklenmiştir. Yazıyı oylayarak veya resteem yaparak listenin daha fazla kişiye ulaşmasına yardımcı olmak istermisiniz?

  • Feronio Oy Listesi Linkinden detaylara ulaşabilirsiniz.

"Gezip gördüğün sana kalsın, yeyip içtiğini anlat" derlerdi büyüklerimiz :)
Siz her ikisini de yapmışsınız. Gönlünüze sağlık...

teşekkür ederim :)

biraz geç oldu ama hoş gelmişsiniz kentimize. beğenmenize sevindim. ben tarsus'ta oturuyorum. bu taraflara da yolunuz düşer inşallah.

Hoş buldum .İnşallah Tarsus'u gezmekte nasip olur .
Teşekkürler.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57258.35
ETH 3065.68
USDT 1.00
SBD 2.33