Kış hazırlıkları 1

in #tr6 years ago

Bu sıcaklarda kış ne alaka diyenimiz yok değildir :) ben de ufaktan buzluğa bir şeyler doldurayım diyenlerdenim. Manav abimiz salçalık domates getirmeye başlamış 7 kilo kadar aldım ,güzelce soydum ve incecik doğradım dolaba koydum :)

Tabi ki kalan kabukları atmadan içine 2-3 domates doğradım ve tuzunu katıp ocakta bir güzel kaynattım. Sonrasında süzgeçten geçirdim bir taşım daha kaynatıp kavanozlara doldurum 2 gün güneşe koydum.
Kahvaltıda ekmeğe sürmelik harika salça oldu.

38190285_10214270179541338_3193171445702197248_n.jpg

Mutfakla uğraşmak inanılmaz keyifli geliyor :) bir sonra ki hazırlıkta görüşmek üzere :)

Sort:  

Mis gibi, güzel görünüyorlar...
Hep hayalimdir, küçük bir bahçem olsun, domatesimi biberimi kendim yetiştireyim diye düşünürüm :)
Yaşlandık sanırım :S

yaşlanmak kim biz kim :) doğayı seviyoruz biz

You got a 100.00% upvote from @votepower courtesy of @bircan!

Postunuz @bot-az ve ona katılan curation traili tarafından oylanmıştır. Teşekkürler.

Off mis gibi salça, gurbet elde canım çekti. Evde yapmanın bu kadar kolay olacağını düşünmemiştim, belki ben de denerim (deneyemedi :D)

çok kolay :D .teşekkür ederim

Eline saglik buyuk kolaylik sağlıyor kullanirken:)

kesinlikle :)

Hamarat insanın hali bir başka oluyor . Ellerine sağlık güzel arkadaşım güzel bir hazırlık olmuş. 🤗

sağ ol tatlım :))

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.027
BTC 60654.57
ETH 2343.25
USDT 1.00
SBD 2.48