Kıbrıs gezimiz 1

in #tr6 years ago (edited)

Uzun bir aradan sonra selamlar :)
Biraz yoğun günlerin ardından az da olsa dinlenelim dedik . Yıllardır tatil yapma fırsatı bulamamıştık, fırsat bu fırsat dedik yavru vatana 4 günlük tatile gittik :)

İlk Kıbrıs gezimiz oldu :) sanki karşıya kordon boyuna geçmişiz hissi yaşadım. bu postum için kaldığımız otelin manzaralarını ve sahilini paylaşmak istedim.

https://www.denizkizi.com/tr/

38128702_10214255985946507_7903017541520326656_n.jpg

Fotoğraftan eşimi kesince geriye bir şey kalmadı :)
Otel 3 yıldızlı olup kahvaltı-akşam yemeği olarak hizmet veriyor

Merdivenleri kullanmaktan çekinmedik :) spor olmasa da hareket etmiş sayıldık.

Akşam yemeği için teras kullanıyor dalgalar eşliğinde yemek keyifli :) yemek ağırlıklı olarak sebze olunca benim için daha kıymetli oldu :)

Plajı ve yanda yüzme havuzu. Genel olarak ailelerin tercih ettiği otel güler yüzlü çalışanları sayesinde bizi evimizde hissettirdi.
5 yıldızlı ruhsuz otellerden sıkılan ya da hiç tarzım değil diyenler için tavsiye ederim :)

Sort:  

This post has received a 2.85 % upvote from @drotto thanks to: @bircan.

Kucuk ve butik oteller daha sicak oluyor . Resimler super bir gun bende gitmek isterim.
Paylasimlarin devamini bekliyorum

Kucuk ve butik oteller daha sicak oluyor .

aynen @mesafe umarım en yakın zamanda gidersin . etin tadı şahane diyorlar tam senlik :)

Postunuz @bot-az ve onun curation traili tarafından oylanmıştır. Teşekkürler.

Güzel bir tatil olmuş☺@bircan

çok güzel oldu arkadaşım :))

This post has received a 42.86% upvote from @aksdwi thanks to: @bircan.

Sakin ve Keyifli bir tatil olmuşa benziyor.. Ne güzel.

Harika bir tatil olmuş, çok imrendim, darısı başıma inşallah . Resimler de güzel. Bu güzel tatil tavsiyesi içün teşekkür ederim güzel arkadaşım benim.
Dönüşn harika oldu. Artık paylaşımlarını daha sık görmek istiyorum özlemişim 🤗🤗😍😍

Dilerim en yakın zamanda gidersin. Bol bol gezersin :))

Dönüşn harika oldu.

tatlım yaa :D

Doğma büyüme girneliyim :)

Çok şanslı olduğunu söylemeliyim :))

You got a 2.32% upvote from @votepower courtesy of @bircan!

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64999.89
ETH 3101.81
USDT 1.00
SBD 3.87