Güzel dualar edelim

in #tr6 years ago

Dua etmek ruhumuza verdiğimiz en güzel ilaçtır

  • Sevgili Allah'ım bana yaşattığın tüm güzellikler için sana binlerce şükürler olsun.
  • Beni hayatım boyunca iyilerle ve iyiliklerle karşılaştır.
  • '' çok şükür''diyebilmenin mutluluğunu her zaman nasip et.
  • Beni ve sevdiklerimi daima koru ve gözet.
  • Zamanımı ve hayatımı bereketinle doldur.
  • Beni ve sevdiklerimi koru.
  • Sevdiklerimin sağlığı ve huzuru için şükürler olsun .
  • Allah'ım her zaman evim de huzurum ve bereketin bol olsun.
  • Allah'ım hayatım boyunca verdiğin tüm imtihanları aşabilme kolaylığı ver.
  • Allah'ım beni çocuklarım ve sevdiklerimle sınama.
  • Taşıyamayacağım yükler yükleme.
  • Biz kullarını nurunla aydınlat Allah'ım, dilimize gelmeyen kalbimizden geçen tüm hayır dualarımızı kabul et Allah'ım.

Dilimizden güzel dualar eksik olmazsa eminim hayatımıza bereket ve bolluk dolacaktır.

Sort:  

GLORY TO GOD ALWAYS AND FOREVER

Hepimizin hayrina olsun dualarimiz.Amin:)

İnşallah arkadaşım :)

Bizede amin demek düşer..

You got a 12.96% upvote from @votepower courtesy of @bircan!

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabindan oy kazanmıştır. Tr tagi altında yazmış olduğunuz kaliteli içerikleri görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için TrYardım Desteklenen İçerikler 21 Mayıs 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

Teşekkür ederim :)

Ne güzel dualar etmişsin hepsine yürekten aminnn

Amin cok guzel yazmissiniz.Ellerinize saglik.

çok güzel anlatmışsın, eline sağlık:) ağzımızdan çıkan her kelime dua aslında.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59367.33
ETH 3172.01
USDT 1.00
SBD 2.43